Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
17. 2. 2017 | Jakub Hort

Reklama týdne: Nike — Equality



Nike při předávání hudebních cen Grammy představil zbrusu novou kampaň s názvem „Equality“ (Rovnoprávnost). Černobílý 90vteřinový spot vytvořila agentura 
Wieden & Kennedy a je plný sportovních hvězd. Vystupují v něm například basketbalistě LeBron James a Kevin Durant, tenistka Serena Williams a mnoho dalších sportovců světového formátu.

Kampaň přichází v době Měsíce černošské historie, který každoročně v Severní Americe připadá na únor. „Jejím cílem je dodat odvahu lidem inspirovat se z čestnosti a respektu, který vidí ve sportu, a přenést to do každodenního života,“ stojí na stránkách Nike. Kromě cen  Grammy bude spot k vidění také tento víkend při utkání hvězd NBA.

Kampaň Equality neběží jen v televizi, ale i na sociálních sítích nebo billboarech a plakátech v USA a Kanadě. Plakáty obsahují obrázky atletů a kulturních ikon. Tisková reklama je vytvořená ve velmi jednoduché textové formě a komunikuje veškerá poselství z videospotu. Mezi nejsilnější z nich patří například Rovnost by neměla mít žádné hranice”,  Míč se odráží všem stejně nebo  Když jsme si rovni na hřišti, můžeme si být rovni všude.

Nadstavbou tohoto formátu je umožnění lidem vytvořit si vlastního  „Equality" avatara na webu nebo využít speciálních filtrů na sociálních sítích a vyjádřit tím podporu kampani.

Nike věří v respekt a rovnost a jsou to podle něj hodnoty, za které je důležité postavit se a podpořit je. Kampaň Equality přišla po nedávném prohlášení o partnerství s komunitami MENTOR a PeacePlayers, jejichž cílem je sbližování komunit. Nike v roce 2017 plánuje darovat nejen těmto dvěma organizacím  5 milionu dolarů na podporu rovnosti v komunitách napříč Spojenými Státy.

Zdroje: AdAge, Nike

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: