Young Lions 2024 otevírají přihlášky. Soutěž nabídne i rozvojový program Winners Camp

29. 1. 2024 | Michl Petr
Mistrovství v komunikaci pro mladé profesionály otevírá registrace. Letos chce posunout formát vyhlašování vítězů a přidat více emocí a kontextu do způsobu prezentace soutěžních prací.

 

Letošní už šestnáctý ročník Young Lions, prestižní kreativní soutěže a tréninkového programu pro mladé komunikační profesionály do 31 let, proběhne od 15. do 25. března 2024. Česká verze patří ke světové špičce v oblasti rozvoje kreativního myšlení a klíčových dovedností nezbytných pro profesionály v oblasti komunikace značek. Vítězové získávají prestižní ocenění a právo reprezentovat Českou republiku na světové soutěži v Cannes. Registrace spouští 29. ledna a přináší spoustu novinek.

Soutěž je otevřena účastníkům ze všech typů agentur, freelancerům a zaměstnancům klientských organizací. Soutěží dvoučlenné týmy, které mají 24 hodin na vytvoření návrhu kampaně pro neziskovou organizaci či obecně prospěšnou myšlenku a následně ho v pěti minutách prezentují odborné porotě, která vybírá vítěze a poskytuje zpětnou vazbu každému účastníkovi. I letos probíhá soutěž v hybridním formátu v pěti kategoriích: Digital, Marketers, Media, PR a Print. Během Briefing Day, Awards & Networking Night se účastníci setkají osobně, zatímco prezentace a zpětná vazba od poroty proběhnou virtuálně prostřednictvím Zoomu. Všechny osobní akce opět proběhnou v WPP Campusu.

Vítězové získávají právo reprezentovat Českou republiku na světové soutěži. Pokud má jejich kategorie hlavního partnera, tak díky němu získají i delegátské pasy na festival Cannes Lions. Aktuálně je potvrzen tradiční partner kategorie Digital, mediální skupina GroupM. Jednání s dalšími možnými partnery kategorií probíhají.

„Samotný formát soutěže je prověřený lety a výborně funguje. To, co posouváme, je formát vyhlašování vítězů a způsob prezentace soutěžních prací – více emocí a více kontextu. Zároveň jsme se rozhodli poprvé vyprávět příběhy, které Young Lions píší – mnoha úspěšným lidem v oboru akcelerovaly jejich kariéry, a o to se podělíme v nové podcastové sérii „Shine Bright Lake a Star“, která startuje v únoru. A největší novinku máme pro ty, kteří mají potřebu rozvoje nad rámec samotné soutěže v průběhu celého roku. Pro ně v průběhu roku spustíme Young Lions Club, platformu pro inspiraci, vzdělávání a setkávání. Je toho hodně, co nás čeká, a ohromně se na to těším. Více detailů budeme odhalovat postupně.“ říká René Jež, ředitel Young Lions.

Vítězové budou slavnostně vyhlášeni až během závěrečné Awards & Networking Night a ne jak bylo dříve zvykem už v průběhu samotného soutěžního týdne. Vítězné práce budou zveřejňovány s kontextem zadání a zdůvodněním poroty. Nová podcastová serie je připravována ve spolupráci s novým generálním partnerem Young Lions, agenturou Visibility a bude spuštěna v únoru.

Kromě soutěžní části nabízí Young Lions také přípravné aktivity jako jsou 20. února Warmup Q&A, kde zájemci dostanou odpovědi na všechno, co je zajímá ohledně soutěže, a 5. března Warmup Workshop „From Good to Great“, kde soutěžící získají cenné rady pro úspěch v soutěži.

Pro všechny medailisty se připravuje dvoudenní rozvojový program Winners Camp. Proběhne 19. a 20. dubna 2024 a bude zaměřený na rozvoj jejich osobního a kreativního myšlení a excelence.

Přihlášky do soutěže se uzavírají v pátek 1. března 2024. Pro účast je nutné splnit požadavky na věk (narození po 21. červnu 1993), dobrou znalost anglického jazyka a vytvoření dvoučlenného týmu. Registrace probíhá přímo na oficiálních webových stránkách soutěže younglions.cz, kde získáte více informací. Organizátorem je společnost Lionhearted, reprezentant festivalu Cannes Lions pro Českou republiku. Generálními partnery jsou WPP, TV Nova a nově také agentura Visibility. Hlavním partnerem kategorie Digital je GroupM.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: