Nejsilnějším inzerentem v segmentu sportovních potřeb a oblečení je Sportisimo

28. 6. 2023 | redakce, TZ
Dle českých dat monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen jsou „ustřelení“ 2 hráči: Sportisimo a Altisport. Třetí Decathlon s inzercí za 25 milionů korun nedosahuje ani poloviny ceníkové ceny inzerce druhého z nich.

Nejsilnějším inzerentem v kategorii širokosortimentálního zboží s převahou sportovních potřeb a oblečení byla v období leden–květen 2023 značka Sportisimo, která umístila reklamu v celkové ceníkové hodnotě 62 milionů korun. Objem inzerce Altisportu na druhém místě měl hodnotu 51 milionů korun a třetí Decathlon inzeroval v celkové hodnotě 25 milionů korun.

Nejsilnějšímu inzerentovi se investice do reklamy vyplácí z hlediska spontánní znalosti značky. 40 % Čechů si totiž spontánně vybaví právě Sportisimo, když jsou dotázáni na první kamenný či internetový obchod se sportovním oblečením, který je napadne.

22 % si vzpomnělo na Decathlon. Tyto dva obchody – ještě s obchodem A3 sport – patří mezi Čechy také mezi nejznámější: Sportisimo zná většina (71 %) Čechů, následuje Decathlon se znalostí 47 % a A3 sport, který zná 22 % lidí. Pětici nejznámějších obchodů se sportovním oblečením doplňuje Intersport (20 %) a Adidas (18 %). U také výrazně inzerujícího Altisportu je nevýhodou, že nemá síť kamenných obchodů. 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: