Reklama týdne: Pedigree ukazuje, jak se psem zvládneme snáz i nepříjemné životní okamžiky

26. 9. 2023 | Kristýna Vozková
Vztah mezi člověkem a psem je založený na reciprocitě. Oni nás utěšují v těch nejtěžších a nejtrapnějších chvílích a my se za to s láskou staráme o jejich zdraví. A chrup.

Klient: MARS

Země: Nový Zéland

Kreativní agenturaColenso BBDO

Produkce: FINCH

Režie: The Bobbsey Twins From Homicidé

 

Život je někdy vážně pod psa. Bez něj by to ale mohlo být ještě mnohem horší. Kdo by nás například rozptýlil od myšlenky na to poslat svému šéfovi e-mail, ve kterém jej označíme za „mini mozek”? Nová kampaň značky Pedigree úsměvným způsobem poukazuje na to, že nám naši čtyřnozí přátelé dávají denně svou lásku, a činí tak naše utrpení snesitelnějším. A za jejich péči se jim můžeme odměnit minimálně tím, že budeme pečovat i my o ně, respektive v tomto případě primárně o jejich chrup.

Série krátkých spotů zachycuje trapné, ale i smutné a melancholické životní okamžiky jedné rodiny a ukazuje, o kolik snesitelnější jsou, pokud máme doma psa. Celkem pět půlminutových reklam, všechny se odehrávají ve stejném pokoji za doprovodu identické hudby a všemi nás provází jeden vypravěč. Mění se jen členové domácnosti, kteří na začátku krátkého příběhu nejprve dovádějí se psem, následně scéna potemní a divák se stane svědkem přinejmenším trapného životního okamžiku, jehož důsledky ale zmírní právě mazlení se čtyřnohým mazlíčkem. Ten je na samotném konci spotu odměněn pamlskem Pedigree Denta Stix, který je podle tvůrců kampaně tím nejmenším, co můžeme svým psům za jejich péči dát. 

Když máte ve svém životě psa, dělá vás šťastnými, zaměstnává vás pomáhá vám přestat myslet třeba na ten okamžik, kdy jste jako malí běželi za svými rodiči do ložnice. Oni na vás volali, ať dovnitř nechodíte, ale vy jste tam stejně vešli…


V dalším spotu sledujeme hlavu rodiny, trápící se nad fotografií kolegů z práce s popiskem „tři přátelé si udělali úterý s tacos”. Proč na ní není? Vždyť je taky amigo, co má rád tacos.


Matka rodu se zase neubrání přemítání nad tím, jaký by její život byl, kdyby se rozhodla odejít do Paříže studovat umění. A potkala tam šarmantního muže jménem François. 


Pes vás rozptýlí od obav z dalšího školního dne v případě, že jste dnes svou učitelku oslovili „mamčo”. Kéž by to tak bylo jenom „mámo”...bylo by to jednodušší.


Je také dost dobře možné, že pomazlení s chlupáčem vás přesvědčí, že není dobrý nápad svému šéfovi večer napsat e-mail, který začnete oslovením „milý pane s mini mozkem”.

 

Claudia Hatherill, senior manažerka pro značky ve společnosti Mars, Incorporated, uvedla na adresu kampaně: 

„Tato práce oslavuje nádhernou dualitu péče, kterou lidé sdílejí se svými psy. Je to hravá připomínka rodičům mazlíčků, jak moc se o ně psi starají a co všechno na oplátku potřebují. Třeba to, abychom se starali o jejich zuby."

Si Vicars zastávající pozici CCO v kreativní agentuře Colenso BBDO dodává: „Psi zlepšují naše životy. Ať už tím, že nám pomohou být aktivnější, nebo nás zasypou láskou, když třeba sedíte v domě, který jste si koupili za naprosto přemrštěnou cenu. Pomáhají nám soustředit se na to, co je skutečně důležité. Zachraňují nás před námi samotnými, to nejmenší, co můžeme udělat, je pomoci jim v péči o zuby.“

Zdroje: La Criatura CreativaCampaign Brief

 
Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: