Konference WebTop100: budoucnost digitálního marketingu

6. 11. 2023 | redakce, TZ



Tak jako každý rok, i letos bude konference WebTop100 platformou pro setkání těch nejinspirativnějších tvůrců digitálních projektů na trhu. Uslyšíte celou řadu inspirativních přednášek od klíčových osobností českého digitálu, ať už z oblasti SEO, copywritingu, analytiky a využití dat, sociálních sítí, emailingu, influencer marketingu nebo PR a personalistiky. Zvlášť se zaměří na přínosy a hrozby umělé inteligenci v online marketingu.

Už 14. listopadu se sejdeme v pražském Hotelu Comfort. Program pojede ve dvou sálech a dostatek času bude samozřejmě i na networking. Chybět nebude ani závěrečná číše vína. Využijte příležitost být u toho s námi.

A jaké přednášky na vás čekají?

Webový e-shop vs. mobilní aplikace

Jak se liší chování uživatelů, konverzní poměry a life time value zákazníka v e-shopu na webu a v mobilní aplikaci? Lukáš Havlásek se s vámi podělí o zkušenosti se dvěma klíčovými prodejními kanály Notina a o know how pro marketingovou komunikaci a výkonnostní kampaně založené na dlouholetém kontinuálním sběru dat.

Jak uchopit AI při tvorbě textů?

Michal Schindler z Creative Dock se pokusí vysvětlit, jak by měla vypadat nová profese Prompt Specialisty a proč by takový člověk měl být především skvělý copywriter. Uslyšíte stručný přehled úkolů, na které se umělá inteligence už rozhodně používat vyplatí a na které zatím nikoliv.

Kam směřuje trh influencer marketingu?

S jakými trendy počítat? A jaké typické nešvary ohrožují výsledky influencerských kampaní? O svá zjištění vyplývající z více než stovky kampaní v hodnotě desítek milionů korun se s vámi podělí Petr Srna z World of Online.

Kde umělá inteligence naráží na legislativu?

Jaká je budoucnost práce s AI nástroji? Jak (s)právně promptovat, a přitom nemít špatné spaní? Jaké soudní kauzy ChatGPT jen tak neokecá? Co na nás EU chystá? Jak se budou díky tomu AI nástroje vyvíjet? Odpoví advokátka Petra Dolejšová.

Zbytečné hříchy agentur

Spolupráci mezi zadavatelem reklamy a agenturou může zkazit plno věcí. Někdy jde o drobnosti, jindy o zásadní věci. Problém je, že si lidé v agenturách často neuvědomují, co dělají špatně, nebo proč je to pro klienta důležité. Marketingový konzultant Ondřej Sláma má zkušenost z obou táborů a představí vybrané neblahé zkušenosti odžité v praxi.

Proč CMS selhávají v SEO kampaních pro firmy

Zpracovat SEO analýzu je dnes poměrně jednoduché. Analýza klíčových slov? To už je trochu složitější, ale stále nic, s čím by se nedalo poprat. Sepsat texty sice trochu trvá, ale umíme to taky. Implementovat komplexní strategii na web? Nemožné! Proč je to nemožné a co s tím vám ukáže odborník na SEO Pavel Ungr.

Budování značky na LinkedInu

Jak se zbavit strachu z LinkedInu vám poradí Irena Zatloukalová. Pojďme se zamyslet, jestli tuto sociální síť s největším potenciálem organického zásahu umíme využívat skutečně naplno.

Emailing už není popelkou

Emailing zažívá v posledních měsících velkou renesanci. Proč tomu tak je a jaký byznysový potenciál skýtá dobře zvládnutý e-mail marketing, na to ve své přednášce poukáže Petr Cikán.

Ve druhém sále se kromě workshopů představí ty neúspěšnější digitální projekty letošní soutěže WebTop100. Nahlédnete tak pod ruce oceňovaným tvůrcům a můžete se inspirovat jejich kreativním uvažováním, realizačními procesy, nebo třeba přístupem k projektovému řízení.

Prohlédněte si program 22. ročníků konference WebTop100 spolu s profily řečníků, a neváhejte se zaregistrovat

Štítky dokumentu: E-Commerce Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: