Jaké se značkám vyplácí inovace a trendy ukáže konference BRANDstorming

28. 2. 2024 | redakce, TZ
Na desátem ročníku vás čekají inspirativní příběhy značek v digitální době 21. století, využití umělé inteligence a gamingu v marketingu i praktické tipy pro branding a storytelling.

 

Jak se značky chopily nových příležitostí s nástupem AI a jak se jim vyplácí zařadit trendy jako gaming a e-sport do marketingu? Jak komunikovat brand na platformách oblíbených u generace Z tipu TikTok?  Jak se svou značkou růst do dalších kategorií a trhů? Jak rebrandovat, abyste uspěli na lokálních trzích? A pokud jste na začátku, jak vybudovat silnou značku, která bude pro zákazníky první volbou? I to jsou témata letošní konference BRANDstorming, která se opět bude věnovat příběhům, strategiím a kreativám značek a jejich cestě za úspěchem. Dostane se vám spousty praktických tipů, například jak poznat svého zákazníka nebo jak zatočit s doménovými parazity.

Se zástupci značek jako CGE, Fortuna, Grandhotel Pupp, STOCK Plzeň nebo Škoda Auto, agentur, se stratégy a kreativci se můžete potkat 4. dubna v pražském Hotelu Jalta. Do 28. února je možné získat zvýhodněné vstupné za včasný nákup.

 

Co BRANDstorming slibuje:

 

Základní kameny brandingu

Jak dělat branding, i když nemáte miliony měsíčně na marketing, co mít k ruce, aby váš branding mohl v praxi uspět a byl konzistentní, jak využít archetypu značky nebo připravit social kit, nejen to ukáže marketingový stratég Josef ŘezníčekzeVčeliště. 

Inovace v digitálním věku a využití AI pro storytelling značky

Panamskému rumu Ron de Azur a vodce Amundsen pomohla AI vytvořit zajímavý vizuální svět a poutavý příběh, který představí Tomáš Hejkal ze STOCK Plzeň.

4 principy značky, ze kterých zákazníci padnou na zadek

Jak zaujmout v době ztrácející se pozornosti? Jak šetřit, a přitom růst díky správně nastavené značce? Jak se úspěšně přesunout do dalších kategorií a trhů? Dozvíte se z přednášky marketingového stratéga a kreativce Michala Pastiera z Darwing and the Machine.

Jak na úspěšný rebranding?

Původní podoba značky české firmy CGE vznikla v době, kdy nikdo netušil, že tyto hry dobyjí svět a budou existovat v digitální podobě. S Danielem Bohuslavem ze Sherpasu nahlédneme do zákulisí rebrandingu značky s globálním dopadem.

Jak zařadit gaming do marketingu

Jaká cesta vede od prvotní myšlenky „gaming je zajímavá příležitost“ k momentu „zítra spouštíme kampaň“ ukáží na příkladu kampaně České spořitelny Milan Hrubý z agenturyVML a Jakub Kuneš zČeské spořitelny.

Grandhotel Pupp: vzkříšení ikonické značky

Jak budovat 320 let starou značku v 21. století? O proměně pětihvězdičkové ikony českého hotelnictví Grandhotelu Pupp promluví brand Filip Šimoník ze studia Mezonit a fotograf Vojtěch Veškrna.

Jaká je role TikToku při budování znalosti značky?

To se dozvíte v případovce Škoda TikToq. Škoda Auto působí na TikToku od roku 2021 a za tu dobu profil vyrostl na první místo v rámci automotive v ČR. Co za tím stojí, jak udržet zájem uživatelů, jak zapojovat produktové priority do obsahu a zároveň bavit komunitu? O tom vám poví odbornice na sociální média Lenka Šubová z agentury Socialsharks.

Doménové spory a značka

Na co značky při výkopu webovek nejčastěji zapomínají? Jak zatočit s doménovými parazity? A jakou roli v tom všem hraje váš chytře uchopený branding? To se dozvíte v přednášce advokátky Petry Dolejšové.

Jak předpovědět spotřebitelské chování už ve stádiu myšlenky?

Nalézt odpověď v podvědomí spotřebitelů a vybrat již v ranných fázích vývoje cesty s největším obchodním potenciálem vám pomůže odbornice na kvalitativní výzkum Petra Víškováz Confess Research.

Jednoduchost a branding jako záruka úspěchu

Proč jsou jednoduchost a branding klíčové prvky k tomu, aby si vaše značka našla snazší cestu k zákazníkům předvede stratég Tomáš Preněk z kreativního týmu Publicis Groupe.

 

Workshop s Milanem Formánkem: Budování úspěšné značky

Které kódy značky vybrat a jak s nimi pracovat? A kolik do toho investovat? Jak přidat emoce do komunikace a zda jsou profitabilnější než racionální argumenty pro každý typ organizace? To a spoustu dalších vědecky a praxí ověřených tipů pro budování značky se dozvíte na workshopu s marketingovým konzultantem Milanem Formánkem.

Přihlásit se na konferenci BRANDstorming a využít do 28. února výhodnou cenu za včasný nákup můžete na stránkách akce, kde najdete i anotace přednášek i medailonky řečníků

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: