Heinz odhaluje faleš při reklamním focení jídla. Jen jeho kečup nepotřebuje vylepšení

16. 4. 2024 | Petr Michl
Lak na auto nebo na nehty, lepidlo — i to jsou ingredience obohacující pizzy a hamburgery během focení pro reklamy. Heinz v aktuální kampani ukazuje, že jeho kečup „být fake“ nepotřebuje.

Zubní pasta, lak na nehty, krém na vyleštění hnědých bot. Co mají tyto prostředky společného? Nechtěli byste je na talíři. Přesto mají s jídlem něco společného. Konkrétně s tím, co je hlavním hrdinou reklamních snímků a má za cíl, aby se jejich divákům sbíhaly sliny. Marketéři značky kečupů Heinz se zeptali food stylistů na to, jak připravují burgery a pizzy na jejich hvězdné minuty před objektivy fotografů.

Výsledkem je video, které vychází pro Heinz velmi lichotivě.



Foodstylisti totiž prozradí, že ingrediencí, kterou není třeba předstírat, je kečup. To je prostě jen Heinz.

Manažerka komunikace značky Heinz, Lizzy Goodman, uvedla v tiskové zprávě:

„Chtěli jsme otestovat náš kečup. Pozvali jsme skutečné food stylisty na reklamní shoot, abychom se dozvěděli, jaké triky se používají k tomu, aby bylo jídlo připravené na focení. Stylisté nevěděli, že se jedná o reklamu na Heinz, a přesto — na rozdíl od ostatních ingrediencí na place, se kterými se manipulovalo, aby se dosáhlo určitého vzhledu — kečup Heinz zůstal nedotčený. Byl použitý přímo z lahve.“

Video je součástí sérieUnfakeable" (Nefalšovatelné) z dílny agentury Rethink. Ta je zaměřena na generaci Z a mileniály a je publikována na Instagramu, TikToku a YouTube. Nabízí divákům pohled do zákulisí fotografování potravin a vysvětluje, proč Heinz nepotřebuje žádnou náhražku.

Až příště zahlédnete videoreklamu na pizzu, z níž někdo tahá nakrojený kousek a u toho se krásně natahuje krusta sýru, vzpomeňte si na to, že v sýru je pravděpodobně lepidlo a zbytek pizzy je přibitý k prkénku. Stopy po grilování zvýrazní krém na hnědé boty a lak na nehty dodá zářivě rudou barvu i nezralým jahodám. Jen kečup Heinz nepotřebuje žádné vylepšení. 

 

Tip redakce

Pro Kraft Heinz Canada pracuje Rethink dlouhodobě a pozici lídra trhu, jenž je synonymem kečupu, neoslavuje rozhodně poprvé. Předloni pomohla uvést řadu oblečení s umělými skrvnami od kečupu

V roce 2019 přišla se speciálním kečupovým puzzle, které rozhodně neoplývá nejvyšší obtížností.

O značku jako takovou se ale starají i jiné subjekty, ostatně neznamená jenom samotný kečup. Agentura Jones Knowles Ritchie dostala loni za úkol osvěžit vizuál Heinz a zároveň ustanovit jednotný vzhled celého produktového spektra brandu. Podařilo se JKR zachovat kódy a jedinečnost, která dělá Heinz Heinzem? Podívejte se na jejich novou vizuální identitu

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: