Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
8. 1. 2016 | Jakub Hort

Old Spice přichází se zbrusu novou legendární kampaní

Old Spice je zpátky s novými hlavními tvářemi a velrybou se slunečními brýlemi. Záhady a intriky ale ve spotech zůstávají, protože ty jsou hlavním kořením reklam této pánské značky deodorantů a sprchových gelů. Kampaň #smelllegendary vypracovala Portlandská pobočka agentury Wieden + Kennedy.

 Hned v prvním videu je ke spatření absurdní situace. Muž, který trénuje tenis před fotografy a to celé se odehrává na hřbetě velryby s obřími slunečními brýlemi. Celým videem doprovází vnitřní hlas hlavního protagonisty. „Kde běžné končí, extrémní teprve začíná,“ zní jedna z pouček, která při pozorování příběhu zní velmi komicky. „Jak se dozvím, že jsem v životě došel moc daleko? A proč jsem utratil své životní úspory za sluneční brýle pro velrybu? Měl bych najít odpovědi na tyto otázky,“ uzavírá hlas životní příběh. 

 V další reklamě se stejná postava rozhodne překonat všechny limity a postavit raketové auto bez jakýchkoliv inženýrských schopností. „Ta nejhodnotnější věc, kterou jsem se kdy naučil je, že pokud naplníte svůj mozek znalostmi, nezbyde už žádné místo na sny,“ zní jedna z hlášek tohoto videa. „Měl jsem absolvovat alespoň základní kurz inženýrství? Ano, měl,“ přiznává hlavní hrdina těsně před neslavným koncem jeho výtvoru.

V dalších dvou videích vystupuje jako hlavní postava produktový král Bob Giovanni. Reklama je natočena v duchu otravných teleshoppingů ala Horst Fuchs, ve spojení s ironicky napsanými monology však nepůsobí tak otravně a strojově jako výše zmíněný teleshoppingový guru. „Když se sprchuji po dni tvrdé práce, tak chci být čistý. A tím myslím doopravdy umytý,” říká zašpiněný hasič. 

 

Poslední video propaguje deodorant, který přináší legendární ochranu legendárním mužům. Tato hláška evokuje spojení s jednou z hlavních postav seriálu Jak jsem poznal vaši matku Barney Stinsonem. „Když skočím z 30. patra pouze v obleku na létání, tak chci dobře vonět. A s tímto deodorantem to mám zaručené,“ říká jedna z typických recenzí, které jsou s teleshoppingem odjakživa spojeny.

Tato kampaň s největší pravděpodobností nedosáhne takového úspěchu a virality jako ty podepřené charismatem skutečného Muže mužů, modela Isaiaha Mustafy. Je však nutné podotknout, že i v těchto nových spotech se podařilo udržet tonalitu a tvář, která byla v kampani „Tvůj muž by mohl vonět jako já“ nastavena.

Zdroje: AdweekCampaign

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: