Lupiči prostě chtějí tacos

7. 1. 2016 | Petr Michl
Záběry z bezpečnostní kamery zachycující vykradení vašeho podniku jsou smutnou podívanou. Zároveň ale také skvělým materiálem na virál.



Záběry z bezpečnostních kamer jsou obvykle určené ochrance, v případě zachycení obzvláště akčních a průkazných scén pak i policii. Americký fast food řetězec s mexickou kuchyní Frijoles & Frecas Grilled Tacos nicméně dokazuje, že záběry tohoto typu mají i reklamní potenciál a mohou se stát dokonce i virálem.

Obzvláště vloupání po zavírací době je testamentem toho, že je váš podnik skutečně žádaný. A i když zlodějům obvykle nejde o zboží, ale o peníze v kase, můžete to alespoň předstírat. Přesně to dělají titulky, které jsou jediným komentářem černobílých a zrnitých záběrů vloupání trojice mužů z 16. prosince loňského roku. „Chlapi zběsile hledají tacos," zní interpretace marného snažení lupičů otevřít pokladnu. Dobře zvolený hudební podklad a škodolibá ironie dělají z videa rozpustilou grotesku, u které se je těžké neusmívat. Obzvláště pak v okamžiku, když neúspěšný pokus rozbít sklo kamenem doplňuje komentář: „Naučte někdo toho týpka házet kamenem... To bylo slabý, brácho (That was weak, bro)."



Upozornění na závěr videa nabízí detaily tváří lupičů a prosí případné svědky události o kontaktování. Přesto z nich  Frijoles & Frecas Grilled Tacos částečně snímají vinu, když říkají:„Bereme plnou zodpovědnost za to, co naše tacos provádí s lidmi. Jsou fakt úžasné." Často opakované přísloví říká, že krize znamená také novou příležitost. Ve Frijoles & Frecas Grilled Tacos se jim ji podařilo využít naplno. Jejich video se stalo rychle virálem, který již na YouTube zaznamenal téměř 4 miliony zhlédnutí.

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články: