Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
7. 1. 2016 | Petr Michl

Lupiči prostě chtějí tacos



Záběry z bezpečnostních kamer jsou obvykle určené ochrance, v případě zachycení obzvláště akčních a průkazných scén pak i policii. Americký fast food řetězec s mexickou kuchyní Frijoles & Frecas Grilled Tacos nicméně dokazuje, že záběry tohoto typu mají i reklamní potenciál a mohou se stát dokonce i virálem.

Obzvláště vloupání po zavírací době je testamentem toho, že je váš podnik skutečně žádaný. A i když zlodějům obvykle nejde o zboží, ale o peníze v kase, můžete to alespoň předstírat. Přesně to dělají titulky, které jsou jediným komentářem černobílých a zrnitých záběrů vloupání trojice mužů z 16. prosince loňského roku. „Chlapi zběsile hledají tacos," zní interpretace marného snažení lupičů otevřít pokladnu. Dobře zvolený hudební podklad a škodolibá ironie dělají z videa rozpustilou grotesku, u které se je těžké neusmívat. Obzvláště pak v okamžiku, když neúspěšný pokus rozbít sklo kamenem doplňuje komentář: „Naučte někdo toho týpka házet kamenem... To bylo slabý, brácho (That was weak, bro)."



Upozornění na závěr videa nabízí detaily tváří lupičů a prosí případné svědky události o kontaktování. Přesto z nich  Frijoles & Frecas Grilled Tacos částečně snímají vinu, když říkají:„Bereme plnou zodpovědnost za to, co naše tacos provádí s lidmi. Jsou fakt úžasné." Často opakované přísloví říká, že krize znamená také novou příležitost. Ve Frijoles & Frecas Grilled Tacos se jim ji podařilo využít naplno. Jejich video se stalo rychle virálem, který již na YouTube zaznamenal téměř 4 miliony zhlédnutí.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: