Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
18. 3. 2016 | Petr Michl

Analýzu Reactions jako první přináší Zoomsphere. Ode dneška ji ale nabízí i Socialbakers

Tři týdny od spuštění Reactions na Facebooku stačily k tomu, aby české společnosti poskytující software pro analýzu sociálních médií spustily také analytickou funkci pro reakce Like, Love, Haha, Wow, Sad nebo Angry. Včera oznámila vylepšení Zoomsphere, dnes pak Socialbakers

V prvním případě nejsou analýzy dostupné nejenom uživatelům ZoomSphere, ale také všem ostatním marketérům a to dokonce bez nutné registrace a zdarma. Stačí vyžít službu na adrese www.zoomsphere.com/facebook-reactions-analytics

Facebook Reactions přestavují jednu z nejdůležitějších inovací pro značky na největší sociální síti. Jsem hrdý, že je máme v ZoomSphere jako první a že můžeme našim klientům pomáhat analyzovat dopady této horké novinky”, řekl Jakub Mach, zakladatel a CEO ZoomSphere, nástroje pro správu sociálních sítí.

Příspěvky na Facebooku, které získaly nejvíce reakcí si uživatelé mohou seřadit podle úspěšnosti nebo sledovat změny v porovnáni s předešlým obdobím. Při plné verzi ZoomSphere pak uživatelé mohou tato data kombinovat s dalšími, jako jsou interakce, engagement, dosah příspěvků a vytvářet detailní reporty svých značek.

To, jak funguje analýza reakcí v rámci nástroje Socialbakers, ukázal dnes v rámci živého video přenosu na Facebooku  jeho CEO Jan Řežáb. Ve videu zdůraznil, že měření lajků je jedna z mnoha metrik a samo o sobě není klíčová. S Reactions" je to podobné, jejich uchopení k hlubšímu porozumění úspěchu a neúspěchu dosahu konkrétních příspěvků může nicméně přinést cenný vhled, stejně jako zkoumání toho, které příspěvky uživatelé skrývají.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: