Značka Levi's změnila název v reakci na píseň od Beyoncé

5. 4. 2024 | Petr Michl
Může si brand manager přát něco víc než dobrozdání „královny"? Beyoncé pojmenovala svou píseň „Levii's Jeans“ a „Levisky“ si podle toho mění název.


Zdroj: Levi’s

Máloco může módní značku potěšit tolik, jako když jí fandí jedna z největších popových ikon současnosti. A když bez finanční incentivy dokonce vydá píseň, která je po ní pojmenovaná? To je sen, na který si většina brand manažerů ani neodváží pomyslet. Pro džíny Levi's se ovšem stal skutečností.

Duet, který natočili Beyoncé a Post Malone, pro její nové album Cowboy Carter, se jmenuje „Levii's Jeans“.

Beyoncé v refrénu zpívá:

„You call me pretty little thing.

And I love to turn him on.

Boy, I’ll let you be my Levi’s jeans.

So you can hug that a– all day long.


Post Malone jí pak odpovídá:

„Come here, you sexy little thing.

Snap a picture, bring it on.

Oh, girl, I wish I was your Levi’s jeans.

 The way you poppin’ out my phone.

 I love you down to the bone.”

 

Ve společnosti Levi Strauss & Co. mohli být jen těžko nadšenější. Na Instagramu a TikToku reagovali s příspěvkem s fotografiemi hýždí v několika džínách (inspirovaných songem) a textem: „Oh to be Levi's jeans right now,“ doplněným emoji džínů a kovbojského klobouku. Být Leviskami je zrovna nyní skutečně „za odměnu“.

 

Kdyby náhodou nebylo někomu jasné, na co reagují, utvrdí je ještě mnohem vzácnější věc: změna názvu značky. Logo Levi's v profilovém obrázku změnili dle jména písně na Levii's. v „biu“ účtu se pak píše: „FKA Levi's," Tedy „dříve známá jako Levi’s“. Emoji včely odkazuje na „Bees" („Včelky"), jak si říkají fanynky a fanoušci Beyoncé.


Zdroj: Levi’s

V Levi’s správně nepodceňují sílu zpěvačky. Když v roce 2016 použila v textu písně Formation slovo „Red Lobster“, obrat stejnojmenného řetězce restaurací nabízejícího mořské plody vzrostl o 33 %. Prodeje Levi’s se dokonce díky Beyoncé zvýšily už v minulosti. V roce 2018 totiž vystupovala na festivalu Coachella v džínových kraťasech s délkou „pod zadek“ vzniklých uříznutím nohavic z legendárního modelu značky 501. V o něco delších shortkách Levi’s vystupoval i Justin Bieber a jeden z nejpopulárnějších hudebních „fesťáků“ v Americe měl svou uniformu. Byznysová média se posléze předháněla s podobnými titulky.

Zdroj: Business Insider

Džíny Levi’s vznikly v USA jako pracovní oblečení už v roce 1853, součástí běžného šatníku se pak staly pak o více než 100 let později. Levi’s se snaží stále udržet v popkultuře napříč generacemi, v posledních letech například edicí spojenou se seriálem Netflixu Stranger Things nebo spolupracemi s mladými  hvězdami, jako je herečka ze seriálu Euphoria, Emma Chamberlain. Přesto tato značka dostala značný „covidový zásah“, který ji uštědřily pohodlnější tepláky, a s větším důrazem na pohodlnost u spotřebitelů se musí vyrovnávat doteď.


Zdroj: Business Insider

Tento týden se každopádně akcie Levi Strauss & Co. po oznámení hospodářských výsledků zvedly o 12 %. Svou roli přitom jistě hrálo i vystoupení Beyoncé a s tím spojené očekávání nárůstů prodejů v příštích měsících. Popová diva je totiž módní ikonou, kterou její fanoušci poslouchají „na slovo“. Během loňského letního turné k albu Renaissance fanoušky vybídla, aby na její koncerty chodili ve stříbrném a chromovaném oblečení. Ti si tento příkaz vzali k srdci a publikum se na každém koncertu metalicky lesklo. Něco nám říká, že v ulicích bude nyní vidět více denimu.

Zdroje: Levi’s, HypeBeast, Fast Company, Business Insider

Štítky dokumentu: Budování značky Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: