Směšně extrémní reklama týdne: dle značky Les Mills můžete být šťastní i při tvrdém tréninku

30. 6. 2023 | Petr Michl
„Íííííí, jóóoóó,“ a další hrdelní skřeky nemusí být nutným doprovodem správného chlapáckého tréninku. Herec Bret Goldstein ze série Ted Lasso poznává v reklamě naplněné všemi zpocenými a ukřičenými fitness klišé, že jde nakonec být u cvičení i šťastný.

Někdejší diskař Les Mills je atletickou legendou Nového Zélandu, bývalým starostou města Auckland a také velkou byznysovou postavou fitness odvětví, která otevřela svou první posilovnu v roce 1968. Tři generace poté je Les Mills také globální značkou se cvičebními programy dostupnými online i fyzicky ve 20 tisících posilovnách po celém světě. Pro svou novu reklamu si v Les Mills vybrali herce Bretta Goldsteina, který je milován jako komicky mrzutý fotbalista Roy Kent v seriálu Ted Lasso.

Ve spotu od agentury nice&frank musí podstoupit všechny myslitelné klišé tvrďáckých reklam, včetně retrospektivních vzpomínek na to, když na něj otec jako na malého kluka křičel při cvičení hesla jako: „No pain, no gain.“ Vstávání ve 3 ráno, běhání ohněm, chození po skle. Z jeho boudy s protékající střechou a zasypané chlapáckým posilovacím náčiním ho probudí až fitness instruktorka Les Mills s lákavým poselstvím… Podívejte se na něj níže.

Ano, při tréninku to není jen o „boji“, ale třeba i o dobré náladě a štěstí. Tento způsob komunikace vychází z výzkumů potvrzujících, že mladší publikum už nechce jen krev, pot, slzy, pořádné činky a svaly. Naopak oceňuje u tréninku větší variabilitu a mnohem pozitivnější vyznění. Nechtějí se nutně jen překonávat, ale také se u toho bavit.

Kreativní šéfka agentury nice&frank, Laura Petruccelli, ke spotu s příznačným názvem „Choose Happy“ uvádí v tiskové zprávě:

Napsali jsme nejhorší sportovní reklamu všech dob, abychom poukázali na to, že temné boudy, povznesené monology a toxická maskulinita už nebudou fungovat. Pokud se nám podaří, aby každá volba při cvičení působila radostněji, budou mít lidé větší šanci, že se z cvičení stane dobrý zvyk, a to je skvělá věc, za kterou si po mnoha letech, kdy jsme byli zavření doma a v (naší) hlavě, můžeme stát."

 

„Při své cestě na Nový Zéland jsem se na vlastní oči přesvědčil, proč je tato ostrovní země jednou z nejšťastnějších na světě," říká pak Goldstein a dodává. „Les Mills vkládá štěstí do všech tréninků, které zlepšují vaše fyzické i duševní zdraví a zároveň přinášejí výsledky. V každé tělocvičně, kterou jsem navštívil, panovala dobrá nálada. Dokonce mě to donutilo se usmívat. Jsem hrdý na to, že mohu Kiwi fitness mentalitu, 'Choose Happy', kterou ve spotu vyzdvihujeme, přiblížit světu, aby každý, kdo se cvičení bojí, mohl zjistit, že ve skutečnosti může být klíčem ke štěstí."

Dva šťastlivci přitom budou moci okusit novozélandskou atmosféru na vlastní kůži. Globální kampaň s primárním zaměřením na americký trh je spojena se soutěží, jejíž dva vítězi prožijí 3 měsíce na Novém Zélandu plné fitness zážitků s instruktory Les Mills i poznávání země.  Cílem je ukázat jim, „jak žít, jíst, cvičit a být šťastný jako Kiwi“. Nechali bychom si to líbit.

Zdroje: Forbes, Les Mills

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: