Co firmám přináší mobile first marketing

16. 9. 2023 | redakce
Vstupte do světa mobilního marketingu, odhalte specifika mobilních kampaní a nakoukněte za oponu vývoje i designu úspěšných mobilních aplikací. To vše vás čeká na konferenci Mobile Marketing Forum už 3. října.



Mobile First Marketing je pro některé značky samozřejmostí, pro jiné výzvou. Řečníci konference Mobile Marketing Forum se pokusí odhalit tajemství úspěchu fungujících mobilních kampaní a inovativních mobilních aplikací i jejich uvedení na trh. Ukáží příklady a konkrétní výsledky užití nejmodernější imerzivní technologie, osvědčené taktiky a strategie, zahrnující oblasti UX designu, vývoje produktu a marketingu. Nebude chybět ani preventivní legislativní okénko.

Zástupci značek Notino a Komeční banka a agentur jako Aetna, Ogilvy, SKOUMAL, This is Locco, Visibility předvedou jak uvést úspěšný mobilní projekt na trh již 3. října v Galerie kavárny Louvre v Praze.

Ochutnávka přednášek:

Oslovte nejmladší generaci

Jak dělat smysluplný marketing pro generaci, která má obličej neustále osvětlený mobilními telefony? Mobile first se mění na mobile always a dostupnost všeho vždy je samozřejmostí. Juraj Kováč ze slovenské agentury This is Locco přinese příklady úspěšných mobilních kampaní a aktivací právě pro mladou a supernáročnou cílovou skupinu. Těšte se na immersive, AR, VR nebo metaverse.

Co přináší kampaním rozšířená realita

Vojtěch Foukal z Visibility představí kampaň značky Avon, jejíž součástí byla možnost vyzkoušet si pomocí AR ideální odstín rtěnky přímo na displeji mobilního telefonu. Ta nejen že překonala zadané cíle, ale dostala se i mezi vzorové case studies prezentované na webu společnosti Meta.

10 pravidel jak na design mobilních aplikací

Lucia Tarbajovská a Helena Warausová se s vámi podělí o 10 hlavních pravidel, kterými se v Komerční bance řídí při tvorbě designu mobilní aplikace KB+. Ta byla spuštěna v letošním roce jako součást velké digitální transformace bankovního domu.

Že už nefrčí věrnostní aplikace?

Cest, jak oslovit a vrýt se pod kůži zákazníka, je dnes nespočet a mohou vést i na tak překvapivá, a přesto obyčejná místa, jako je toaleta. Jak marketingově podpořit úspěch mobilní aplikace ukáže na loyalty appce brněnského obchodního centra Galerie Vaňkovka Martin Zavadil z agentury Aetna.

Sociálně mobilní marketing

„Mobile first“ přístup k obsahu na social je dnes pro značky nutností – 95 % lidí konzumuje sociální sítě z mobilních zařízení. Jak ale dostat televizní reklamu nebo vizuál do mobilu, a ještě na sociální sítě, aby to bylo pro uživatele atraktivní, čitelné a zábavné? To vám  ukáží Jan Fryč a Barbora Šumanská z agentury Ogilvy jak teoreticky, tak i na příkladech z praxe, např. z kampaní pro T-Mobile.

 

Přijďte 3. října do Galerie kavárny Louvre v Praze a zjistěte, jak můžete proměnit svůj byznys s podporou mobilní technologie. Kompletní program konference Mobile Marketing Forum si můžete přečíst na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete za 2 990,- zaregistrovat.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: