Značka Vans se spojila s muzeem Vincenta van Gogha. Jeho díla najdete na teniskách

14. 8. 2018 | Kristýna Vozková
Kdo říká, že kecky nemohou být uměleckým dílem, ještě neviděl speciální kolekci Vans s díly Vincenta van Gogha.

Značka Vans je svými limitovanými edicemi proslulá. Ta letošní je ale skutečným uměleckým dílem. Díky speciální kolekci, která vznikla ve spolupráci s Van Goghovým muzeem v Amsterdamu, si totiž můžete díla Vincenta van Gogha obléct a obout.

K zakoupení je například oversize tričko se Slunečnicemi, batůžek s motivy Kvetoucí mandloně nebo kecky a nazouvací boty s Lebkou nebo van Goghovým Autoportrétem.

Kolekce měla mladší generaci přiblížit život a dílo světoznámého holandského malíře. Právě proto nezobrazuje výhradně jeho nejznámější díla, ale také ta, která jsou více spjata s jeho soukromým životem. Každý módní kousek je pak opatřený speciální cedulkou, která majiteli přiblíží historický kontext vzniku daného uměleckého kousku jeho vliv na van Goghův život.

Jsme potěšeni touto spoluprací, protože nám umožňuje zpřístupnit život a dílo Vincenta van Gogha co největšímu počtu lidí. Prostřednictvím této kolekce je můžeme inspirovat i kulturně obohatit", uvedl Adriaan Dönszelmann, výkonný ředitel muzea Van Gogha. Spojení uměleckých děl s ikonickou značkou Vans přenáší Vincentovo umění za zdi muzea k novému publiku."

Speciální kousky bylo možné zakoupit od 3. srpna na oficiálních stránkách Vans, Van Goghova muzea a také v různých maloobchodních řetězcích. Zájem o ně je však natolik velký, že se na oficiálních stránkách kolekce vyprodala během jednoho týdne. Štěstí můžete zkusit ale i u českých prodejců. Muzeum hodlá veškerý výtěžek z prodeje využít pro účely zachování van Goghova dědictví a díla pro další generace.

Podle společnosti NPD Group zabývající se průzkumem trhu má tak Vans úspěšně našlápnuto k tomu stát se nejvíce populární značkou na americkém trhu. Viceprezident NPD Group Matt Powell uvedl, že se jedná o jednu z nejrychleji rostoucích značek za prvních šest měsíců roku 2018 a tento trend by měl i nadále pokračovat.

 

Zdroje: adweek.com, vans.com

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: