Vyzkoušejte si písek dříve, než vyrazíte na dovolenou. Tento katalog obsahuje vzorky z 200 pláží Dominikánské republiky

8. 6. 2018 | Kristýna Vozková
Jak přilákat turisty na méně navštěvované pláže Dominikánské republiky? Nechte je sáhnout si na písek ze všech 200 pláží už v katalogu.

Dominikánská republika je turistickým rájem, do kterého v minulém roce zavítalo na dovolenou více než 5,5 milionu lidí. Bohužel ale převážná většina z nich navštívila pouze tři nejznámější destinace Punta Cana, Bávaro a La Romana. Návštěvníci si přitom mohou vybrat z celkem 200 pláží, kterými ostrov disponuje.  

Agentura McCann Santo Domingo vytvořila ve spolupráci s cestovní agenturou Sweet Memories neobvyklý cestovní katalog, který měl přilákat turisty do méně navštěvovaných částí ostrova. Během šesti měsíců agentura nashromáždila vzorky písku a vody ze všech 200 pláží a vytvořila z nich vzorník, díky kterému si mohli turisté sami sáhnout na všechny pláže, porovnat barvu moře i hrubost písku a zvolit tu nejlepší destinaci pro svou dovolenou.

Pro účely kampaně byla vytvořena také webová stránka beachcolorsrd.com. Její návštěvníci si sice pláže nemohou dopředu osahat, mají ale možnost vidět přehledně vedle sebe jejich barevnost a rozmanitost. Stránka ukazuje na fotografiích ve vysokém rozlišení vodu i písek každé pláže na ostrově a poskytuje veškeré potřebné informace o lokalitě včetně mapy s návodem, jak se na pláž dostat.  Online návštěvníci navíc mohou agenturu požádat o tištěný katalog.

Kampaň byla spuštěna o velikonočních prázdninách a během prvního dne navštívilo webovou stránku zhruba sto tisíc návštěvníků. Než kampaň skončila, bylo jich celkem více než 2 miliony. Hashtag #beachcolorsrd získal více než 4 miliony impresí po celém světě a prodeje se zvýšily o 50 %, ale co je nejdůležitější –  neuvěřitelných 90 % nových návštěvníků vyrazilo poznávat nové pláže.

Kampaň tak rozšířila turistům jejich cestovatelské obzory a zároveň přispěla k rovnoměrnému rozvoji ostrova, jehož příjmy jsou z velké části závislé právě na cestovním ruchu.

Zdroje: beachcolorsrd.com, thedrum.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: