Samsung si v nové sérii reklam utahuje z iPhonu X a prodavačů Applu

24. 7. 2018 | Petr Michl
Apple Store není příjemné místo. Rozhodně tedy ne, když v něm prodáváte a lidé chtějí porovnat parametry iPhonu X s těmi od Samsungu Galaxy S9.

Samsung se dlouhodobě nebojí konfrontace se svým hlavním soupeřem na poli prémiových mobilních telefonů. V srpnu má přijít na trh větší bratr jeho vlajkové lodi Galaxy S9, model Note 9. Už dopředu mu připravuje pozici sérií reklam, které si dělají legraci z Applu, iPhonu X a také jeho „géniů" v prodejnách.

Právě proto se také jmenuje série Ingenius a mimo zákazníků s dobře mířenými dotazy v ní hlavní roli zastává prodavač v Apple Storu. A věřte, že se mu odpovídá dost obtížně.

Co třeba můžete dělat, když chcete na iPhonu X poslouchat hudbu ze sluchátek s klasickým jackem? Kupte si adaptér, tzv. dongle. A když budete přitom zároveň chtít telefon i nabíjet? Raději si pořiďte další adaptér, „double dongle".

Chcete zrychlené nabíjení? Stačí si koupit speciální kabel a další adaptér, to by mělo postačit. Tedy v případě, že máte iPhoneX, u S9 můžete využívat rychlého nabíjení rovnou.

U vysvětlování parametrů fotoaparátu je pravděpodobně lepší spoléhat se na své srdce a logo s nakousnutým jablkem.

Na dotaz na rychlost stahování pak docházejí prodavači rovnou slova.

Samsung je v přístupu k propagaci svých top modelů telefonů konzistentní. S humorem se vymezuje proti značce, která byla dlouho vnímána jako záruka toho nejlepšího telefonu na trhu. Argument, že je to trapné, neplatí. Rozhodně tedy ne v případě, že jsou reklamy namířené proti brandu, který přišel se srovnávací kampaní Mac vs. PC", jejíž parafrází nejsou jen reklamy AirBank, ale právě i tyto spoty korejského technologického giganta. Apple tak do značné míry poznává vlastní medicínu. A Samsungu slouží ke cti i to, že na rozdíl od Applu pod svými reklamami povoluje komentáře. 

Tip redakce:



Tím ovšem rozhodně nechceme říct, že společnost s nakousnutým jablkem ve znaku v reklamách pokulhává. Po poněkud jalových letech, kdy si uvědomovala až postupně, že jen nudné představení funkcí, které už nejsou výjimečné, nebude stačit, začala na své spoty najímat jedny z nejlepších reklamních režisérů vůbec. A výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.  

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.