Reklama týdne: Lacoste — Timeless

2. 6. 2017 | Milada Zemanová
Romantický příběh napříč dějinami dokazuje nadčasovost módních polo triček od Lacoste.

Klient: Lacoste
Agentura: BETC Paris
Země: Francie

Lacoste je francouzská značka sportovního oblečení, která je na trhu již od roku 1933. Ve svém novém reklamním spotu „Timeless” (nadčasový, pozn. redakce) ukazuje, že pánská polo trička jsou elegantní ve všech historických obdobích. Tedy od roku 1933 až do současnosti.

Tento krátký snímek zachycuje příběh 2 lidí, kteří se náhodně potkají na vlakovém nádraží v Paříži a na první pohled se do sebe zamilují. Zatímco dívka však nastupuje do vlaku, muž odchází pryč. Za chvíli se nicméně vrací a naskakuje za dívkou do rozjetého vlaku. Jak probíhá jednotlivými vagony, aby se dostal ke své krásné neznámé, mění se okolní prostředí, oblečení cestujících, ale jedna věc zůstává neměnná. Náš muž má na sobě nezaměnitelné polo tričko.

Na celou reklamu, ze které vyzařuje napětí, dobrodružství a samozřejmě i láska, se můžete podívat níže:



Ústřední dvojici této lovestory ztvárnili francouzští herci Damien Chapelle a Dorcas Coppinová. Dojem pařížského nádraží z 30. let 20. století zajistilo celkem 250 historických vlaků. O autentičnost oblečení a vlaků v každém období se postarala kostymérka Madeline Fontainová a celá příběh je podtržen soundtrackem od Maxe Richtera.



Celý spot je zakončen slovy „Life is a beautiful sport, since 1933” (život je krásný sport, již od roku 1933, pozn. redakce), což je i samotné moto značky Lacoste. V roce 1933 totiž zakladatel společnosti Lacoste, René Lacoste, vynalezl polo trička.


Zdroje: Advertolog, BFM business, Lacoste


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: