Pinterest se otvírá všem, opouští přihlášení na základě pozvání

10. 8. 2012 | Petr Michl
Nejpopulárnější nástěnka světa končí s falešnou exkluzivitou, půjde se na ní přihlásit bez průtahů

Pinterest je tu dva roky a dosud do něj nebylo přihlášení otázkou sekund, budoucí nástěnkáři si museli počkat na pozvání. Nyní je ovšem registrace otevřena veřejnosti, může jí absolvovat během chvíle kdokoliv přihlášením přes Twitter, Facebook i obyčejnou emailovou adresu.

Růst virtuální nástěnky pro připichování oblíbených fotografií a videí byl dosud ohromující. V únoru tohoto roku měl v USA 10 milionů unikátních návštěvníků měsíčně, v dubnu se jejich počet podle Experian vyšplhal na 107 milionů, aby se stal třetí nejnavštěvovanější sociální sítí v USA hned za Facebookem a Twitterem. V květnu poté analytická společnosti ComScore uvedla, že Pinterest dosáhl meziročního růstu 4 377 procent. Většinu z uživatelů tvoří ženy, velká část z připíchnutých fotografií se týká svatebních šatů, dortíků a lákavých jídel. Ostatně Pinterest byl dosud požehnáním pro traffic na něm operujících portálů s ženskou tematikou.

 

Má se Pinterest bát toho, že takto otevřenou registrací ztratí svůj kredit a tím i uživatele? Není to příliš pravděpodobné. Podobně se vyjadřovali někteří lidé i o Facebooku předtím, než se rozhodl rozšířit i mimo svou vysokoškolskou základnu. Všichni nyní víme, jak byl tento odhad špatný. Pinterest prý ale dosud nezboural všechny ochranné valy spíše ve snaze ochránit stránku před náporem, jenž by způsobil její kolaps, než z nějakého falešného dojmu elitářství. Pinterest nicméně nedávno získal investici 100 milionů dolarů a nabral velké množství nových zaměstnanců. Jeho infrastruktura se výrazně zlepšila, a není tak důvod nějak regulovat přísun nových uživatelů. Soutěž o nejpilnějšího nástěnkáře je otevřena pro všechny.

Doporučení redakce: Pinterest není jen o fotografiích dortů nadšených hospodyněk. Dají se na něm pořádat i zajímavé marketingové kampaně. Přečtěte si článek Případová studie: Jak propagovat vložky na Pinterestu a neprolít u toho kapku krve.


Zdroje: www.mashable.com, blog.pinterest.com, go.experian.com, ww.techcrunch.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: