Pedigree zahájilo „Program na náhradu dětí“

27. 3. 2017 | Petr Michl
Opustili jste rodné hnízdo a vaši rodiče vás nahradili psem? Pak vás tato kampaň zaručeně pobaví.



Prodávat krmivo pro psy můžete tak, že budete zdůrazňovat, jak dostane pes po sežrání granulí všechny důležité živiny a bude mít lesklou srst. Využít faktu, že granule nekupují psi, ale jejich páni a paničky, lze ovšem i tak, že jim dáte najevo, jak jim rozumíte. Přesně to dělá aktuální kampaň značky Pedigree na Novém Zélandě. 

Ta se zaměřila na fenomén opuštěného hnízda. Jakmile děti opustí domov, vyplňuje mnoho rodičů prázdnotu novou živou bytostí, o kterou se musí starat. A tou je velmi často pes. Už název kampaně „Child Replacement Program” značí, že je pojata s nadsázkou.

Vedoucí kreativců v Colenso BBDO z Aucklandu, Simon Vicars, k tomu říká: „Smáli jsme se přátelům, kteří opustili domov a byli rychle nahrazeni psem. Myslím, že jsme se smáli hlavně tomu, že mají jejich rodiče nyní  o trochu více raději psa než je.“

S tímto vhledem byly natočeny i 3 spoty. Je dům na stromě, který jste postavili na hraní dětem, v dezolátním stavu? Nečekejte, až si ho budou chtít užit vnoučata. Prkýnko z dřevěného žebříku vedoucího do koruny stromu může už dnes aportovat váš Alík.



Stejně tak se pes hodí v průběhu ošklivé bouřky. Můžete si být oporou vzájemně. Mimochodem tato situace nemusí být tak neobvyklá. Populace na Novém Zélandu stárne a více než polovina domácností se skládá ze dvou nebo méně členů.

Odrostlé děti mají dojem, že mají nyní rodiče raději psa než je, mimo jiné, protože se rozplývají i nad malými psími vítězstvími víc než nad těmi od svých potomků. Když chlupáč neudělá loužičku na koberci poté, co byl doma 6 hodin v kuse, je to pomalu větší důvod k oslavě než vaše povýšení v práci. Není to spravedlivé, ale všechny vaše několik dekád staré diplomy a ceny blednou ve srovnání s bezelstným kukučem domácího mazlíčka.

Spoty vedou na microsite, kde si mohou zájemci adoptovat psa. Navíc mohou na stejném místě i vyměnit dětské oblečení nebo hračky za psí věci, třeba za pelíšky a psí vesty.

„Polovina zábavy na této práci byla spolupráce s naším mediálním partnerem (Starcom). Našli nám umístění v televizi, v kinech, v rádiu, na online bannerech a billboardech na všech místech, kde se vyskytuje naše demografie (cílové skupiny). Sehnali dokonce i reklamu v podobě digitálního nápisu u odletové haly na letišti. Takže jakmile děti opustí zemi, můžete je nahradit,“ uvedl Simon Vicars. Ostatně nahrazení dětí se stalo skutečností právě na tištěných reklamách ke kampani.





Nás na kampani baví především její odvaha. Spojení značek prodávající psí zboží s adopcí psů není nic neobvyklého. Tento přístup si ale ze své cílové skupiny nebojí udělat tak trochu legraci a navíc to dotáhnout do posledního detailu. Věříme, že to bude Pedigree odpuštěno stejně jako desítky jiných psích rošťáren, co zažívají jejich lidští parťáci v již opět živých domácnostech. 

Zdroje: Adweek, CampaignBrief„Child Replacement Program” 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: