Letiště Heathrow přivedlo zpět plyšové medvědy a představilo jejich zamilovaný příběh

23. 11. 2017 | Milada Zemanová
Medvědi Doris a Edward se během dekád změnili, ale jejich nadšené objímání na letišti neztratilo nic ze své energie. Letiště Heathrow se snaží i ostatním cestujícím připomenout, že setkání s blízkými je důležitý a silný zážitek. Obzvláště o Vánocích.

Londýnského letiště Heathrow navazuje na úspěšnou vánoční kampaň z loňského roku, ve které poprvé představilo roztomilý pár postarších plyšových medvídků. Tato kampaň vyprávějící o vycpaném páru, který se jen chce dostat domů a být se svými blízkými, se stala rychle virální a získala přes 5 milionů zhlédnutí.

Vzhledem k úspěchu daného videa není divu, že se v ní letiště Heathrow rozhodlo pokračovat. Na kampani opět spolupracovaly agentury Havas London, The Mill a také filmová produkce Outsider. Společně nyní představily příběh plyšových medvědů Doris a Edwarda, jejichž milostný příběh začal už v 60. letech minulého století. Jak se seznámili a jak se jejich vztah vyvíjel se podívejte ve videu:

V této kampani zjistíme, že se Doris a Edward seznámili právě na letišti Heathrow a toto místo se každým rokem stalo dějištěm dojemných setkání. Zajímavostí je, že se většina reklamy natáčela v Terminálu 1, který byl v loňském roce zavřen téměř po 50 letech provozu.

Největší britská letecká společnost, British Airways, poskytla pro tuto kampaň původní letadlo a uniformy letušek, které využívala British Overseas Airways Corporation, tzv. BOAC. A právě BOAC se od roku 1974 stala součástí British Airways.

Ředitel pro reklamu letiště Heathrow, Ross Baker, k celé kampani uvedl:

„Po úžasných reakcích na Doris a Edwarda v loňském roce jsme prostě museli tyto milé medvědy znovu přivést na naše obrazovky. Slýcháme od našich cestujících, že během Vánoc neexistuje lepší pocit než ten, když se vrhnete do náruče milované osoby. Chtěli jsme, aby naše reklama zachytila ​​tento jedinečný pocit a přiměla lidi, aby se ještě více těšili, až přivítají své přátele a rodinu."

Uvedená reklama se bude šířit i na sociálních sítích a cestující, kteří využívají službu osobního nákupu společnosti Heathrow, obdrží šálu z limitované edice, která má na sobě medvědí motiv.

Letiště Heathrow navíc k celé kampani vytvořilo samotnou webovou stránku , na které si můžete poslechnout píseň k reklamě, otestovat se, který medvěd jste nebo například poslat vánoční přání.

Loňskou reklamu si můžete připomenout níže.

Zdroje: Adweek , Heathrow

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: