Díky offline konverzním datům jsou Lead Ads mnohem efektivnější

15. 5. 2017 | Milada Zemanová
Nové offline konverze umožní marketérům propojit Leads Ads s následujícími konverzními aktivitami.

Facebook Lead Ads se staly mnohem lépe měřitelné, protože nově umožňují propojení s offline systémy, jako je například CRM a další. Nové rozšíření Offline Conversion od Facebooku je možné automaticky propojit do zmíněných offline systémů a do správce reklam nahrát leady získané FB kampaněmi.

Inzerenti tak budou schopni sledovat celý nákupní cyklus, a jednotlivé aktivity propojit s konkrétní kampaní a Lead Ads.

Aby mohli inzerenti začít využívat Offline Conversion, musí splňovat následující čtyři podmínky:

  • Mít přístup do účtu FB Business Manager
  • Mít Facebook app
  • Uživatelský účet pro Business Manager a vygenerovat token pro daného systémového uživatele
  • Nastavit offline události

Začít s propojením lze různě

FB představil celkem tři způsoby, jakými lze propojit váš CRM systém s Offline Conversion:

  • Můžete využít vlastní FB offline event manager a nahrát do něj výsledky vašich potenciálních zákazníků, viz screen níže
  • Pokud je poskytovatelem vašeho CRM společnost Salesforce nebo Marketo, tak je napojení CRM ještě snazší, protože tito partneři již nastavili propojení s Offline Conversion
  • Můžete je zabudovat přímo do FB Offline Conversion API

Uvedené rozšíření je nyní k dispozici globálně, ale beta verze byla k dispozici již od loňského listopadu.

Zdroj: Marketing Land, Facebook

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: