Autobus v Miláně zachránil od utopení Spiderman

17. 9. 2018 | Petr Michl
Guerilla marketing může i zachraňovat... třeba autobus s pomocí pavoučích sítí.

Je to umělecká instalace, reklama, nebo nová socha? Tak váhali lidé nad autobusem, který od ponoru v milánském přístavu Darsena zachraňovaly jenom pavoučí sítě. Až o několik dní později byly dodány na oranžovou kapotu polepy, které odhalily, že scéna propaguje novou videohru pro PlayStation 4 spojenou s filmovou sérií Spiderman.

Autorem záchranných sítí nebyl ve skutečnosti pavoučí muž, ale italská agentura H48, která tuto skvělou kampaň vytvořila pro Sony Interactive Entertainment.

Taktika opožděného odhalení toho, co za věcí poutající veřejnou a mediální pozornost stojí, se může někdy vymstít. Zde několik dní dohadů lidí stojících u autobusu i v sociálních médiích ovšem jen pomohlo. Tak povedenou ukázku guerilla marketingu jsme již dlouho neviděli.








Zdroje: LaCriaturaCreativa@giovann1_p1


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: