Zlatý středník oznámil nominaci 64 médií, které postoupily do užšího výběru letošního ročníku

6. 4. 2018 | redakce



Tradiční soutěž firemních médií Zlatý středník jde do finále. Během března zasedaly odborné poroty, které vybraly ty nejlepší práce letošního ročníku. Do užšího výběru postoupilo 64 projektů z celkem 165 přihlášených. Vítěze 16. ročníku vyhlásí pořádající PR Klub během slavnostního galavečera, který proběhne 16. dubna 2018.

V odborných porotách letos zasedlo 46 odborníků z oblasti marketingu a komunikace. „Velkým překvapením letošního roku byl obrovský zájem o kategorii hodnotící nejlepší interní časopisy. Sešlo se v ní 24 přihlášek a do užšího výběru postoupilo nejvíce z nich - celkem 8 médií,” uvedl Petr Langer, předseda pořádajícího PR Klubu.

V užších nominacích jsou v aktuálním ročníku zahrnuty kromě stupňů vítězů (1. až 3. místo) také ocenění tzv. vysoké přidané hodnoty TOP RATED či zvláštní ocenění. Řada přihlašovatelů se však dočká ještě ocenění RATED, kterým odborné poroty chtějí dané médium vyzdvihnout, ale neumístí se na stupních nejvyšších.

Kromě toho bude již potřetí vyhlášeno ocenění Grand Prix, které uděluje Výkonný výbor PR Klubu za mimořádné výsledky v oblasti grafiky, obsahu či za celkovou úroveň elektronického a tištěného média.

Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční 16. dubna 2018 v pražském hotelu Vienna House Andel’s Prague.

Nominace 16. ročníku Zlatého středníku

Seznam nominací je seřazen abecedně podle názvu přihlašovatele média. Nevypovídá o finálním pořadí v soutěži. Pro plné rozlišení klikněte na obrázek. 

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.