Zlatý středník ohlásil letošní nominace, do užšího výběru postoupilo 78 firemních médií

3. 4. 2017 | redakce
Aktuální 15. ročník tradiční soutěže firemních médií zveřejnil své nominace. Na seznamu Zlatého středníku je řada stálic, ale i několik nováčků z řad komerčních i neziskových subjektů.

Aktuální 15. ročník tradiční soutěže firemních médií zveřejnil své nominace. Na seznamu Zlatého středníku je řada stálic, ale i několik nováčků z řad komerčních i neziskových subjektů.

Odborná porota složená z 38 odborníků z oblasti marketingu a komunikace, vybírala během března nejlepší firemní média v šestnácti kategoriích. „Nejvíce nás překvapil zájem o kategorii Nejlepší firemní videoprezentace, kterou jsme otevírali letos poprvé a hned se v ní sešlo čtrnáct přihlášek,” prozradil Petr Langer, předseda pořádajícího PR Klubu. Do užšího výběru se v této kategorii dostalo pět nejlepších, video přibližující společnost Etnetera a.s., plnění vánočních přání od MALL.CZ, medailonek emeritního sládka Pivovar Litovel pana Koutka, sada videí k projektu Cena života pojišťovny NN nebo mezinárodní příběhy z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.




Kompletní seznam nominací obsahuje 78 médií. Kromě ocenění v jednotlivých kategoriích se mohou přihlašovatelé dočkat také ocenění Grand Prix, které uděluje Výkonný výbor PR Klubu jako ocenění pro mimořádné výsledky v oblasti grafiky, obsahu, celkovou úroveň tištěného či elektronického média. Slavnostní vyhlášení výsledků se bude konat ve čtvrtek 20. dubna 2017 v pražském hotelu Marriott. 

Níže naleznete seznam nominací, je seřazen abecedně podle názvu přihlašovatele média. Nevypovídá o finálním pořadí v soutěži. Pro jeho zvětšení klikněte na obrázek.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: