Tato amatérská reklama navýšila cenu 21 let staré Hondy Accord na více než 3 miliony korun

6. 11. 2017 | Petr Michl
Natočit tak dobrou reklamu, že navýší cenu vozu 300x. To už je tedy výkon. Tento amatérský spot na ojetou Hondu Accord z roku 1996 to dokázal.

Reklamy na ojetá auta jsou povětšinou neuvěřitelná nuda. Tu a tam se ale mezi nimi vyskytnou skvosty, z nichž by si mohli vzít příklad i profesionálové natáčející spoty pro ty nejnovější modely. To je i případ spotu, který zvýšil cenu na eBay prodávané Hondy Accord 300x.

Filmař Max Lanman natočil tento spot pro svou přítelkyni Carrie, jež chtěla prodat lahvově zelenou Hondu Accord z roku 1996. 21 let staré kupé přezdívané majitelkou „Greenie" má už to nejlepší za sebou, přesto má co nabídnout.

Video je dílem i holdem vzdaným právě Carrie, která si dělá vše po svém (ano, inspirace reklamou Think Different od Apple tu je, pozn. red). Tato Honda Accord je pak pro lidi, co už mají život vyřešený a potřebují jen způsob jak se dostat z místa A do místa B. Co záleží na šrámech na laku. Jak říká hlavní claim spotu: „Luxus je jen stav mysli."



Video bylo publikováno ve čtvrtek a v době vydání tohoto článku v pondělí 6. listopadu má už přes 2,6 milionů zhlédnutí na  YouTube. Vůz se prodává formou aukce na eBay a jeho počáteční cena 499 dolarů se navýšila po 144 příhozech 300x na neuvěřitelných 150 tisíc dolarů (3 miliony 318 tisíc korun).

EDIT: V průběhu pondělí 6. 11. se objevilo na detailu aukce upozornění, že eBay kvůli erroru původní aukci zrušil a poprosil, aby k ní došlo nanovo. Částka je tak ve 12 hodin 6. 11 na pouhých 530 dolarech, ale má celý týden na to, aby se znovu vyšplhala do závratných výšin. Aukce končí až v pondělí 13. 11. 2017.

Noblesnosti spotu rozhodně přidávají záběry z dronu na silnici kroutící se kolem skalisek na pobřeží  Tichého oceánu, konkrétně se jedná o kultovní Road 1 v Kalifornii. Právě při výletu na Big Sur po této silnici napadlo Maxa Lanmana, že by měl natočit pro stařičkou Hondu reklamu. „Napadlo mě, že by mohlo být opravdu legrační natočit reklamu na tak mizerné auto v tak úžasných kulisách," prozradil BBC a dodal: „Je surreální pocit vědět, že něco, co jsem vytvořil s mými přáteli a před dvěma dny to bylo jen v mém počítači, je nyní sledováno po celém světě. Bože díky za internet."

Lepší shrnutí toho, co je skvělé na internetové viralitě, nás nenapadá.

Kam dál?



Podívejte se i na další amatérské reklamy. I po zhlédnutí této reklamy na Hondu se domníváme, že podomácku vyrobený spot na víc než 20 let starou Suzuki Vitara může být dosud nejlepší reklamou na auto vůbec.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: