Soutěž Internet Effectiveness Awards připravuje svůj čtrnáctý ročník

2. 1. 2019 | redakce
IEA i letos ocení online marketingové kampaně, kterým nejde jen o krásu, ale také o výsledky.



V roce 2019 začnou přípravy dalšího, v pořadí již 14-tého ročníku soutěže efektivity online aplikací a online marketingových kampaní, Internet Effectiveness Awards 2019. Nominace do soutěže budou zahájeny na webové stránce soutěže již 1. 2. 2019. Nominační období bude ukončeno 19. 4. 2019 a výsledky vyhlášeny 27. 6. 2019.

Nominovány mohou být online projekty, webové a mobilní aplikace a online marketingové kampaně, které prokáží svojí efektivitu prostřednictvím vyčíslení návratnosti investice nebo náhradního popisu přínosu pro svého zadavatele nebo provozovatele. Kategorie soutěže budou opět určeny pro oborové ceny online projektů a pro online marketingové kampaně. Složení poroty je nyní ve výběru a bude upřesněno koncem ledna 2019.

Nejzajímavější nominace, které porota vybere, budou představeny 27. června 2019 na konferenci IEA Business Inspiration. Následně večer proběhne samotné vyhlášení vítězů kategorií a na závěr pak celkového vítěze soutěže, který získá cenu GrandPrix IEA, která je nejvyšším oceněním efektivity pro online dodavatele na českém trhu. Pořadatelem soutěže je sdružení dodavatelů online aplikací a online marketingu Asociace.BIZ.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: