Silnice v Bombaji jsou „štastnější” díky recyklaci pneumatik

20. 11. 2018 | redakce
Kampaň předního výrobce pneumatik umožnila opravu zničených silnic v Bombaji. Lidé dnes jezdí po bezpečnějších silnicích díky recyklaci vyřazených pneumatik.

Jedním z největších problémů, kterým musí čelit auta v Bombaji, jsou výmoly. Obzvlášť v období monzunů. Jasným cílem kampaně společnosti CEAT limited, jež je největším výrobcem pneumatik v Indii, bylo učinit bombajské silnice bezpečnější a odstranit díry, které každodenně ohrožují miliony cestujících.

Ve spolupráci s agenturou Ogilvy&Mather tak vznikla iniciativa CEAT Happy roads, která má za úkol využít staré a již nepotřebné pneumatiky k odstranění výmolů na silnicích.

Motocyklisté a řidiči aut velmi často před obdobím monzunů mění staré pneumatiky za nové. Iniciativa je měla podpořit k darování použitých pneumatik k recyklaci a vytvoření speciální směsi, kterou je možné k zalepení nerovností na silnici využít.

„Je to myšlenka, která vede ke šťastnějším zítřkům v Bombaji. Jak jinak opravovat silnice než recyklací objektu, který je s nimi denně v kontaktu - pneumatikou. Je to šetrné k životnímu prostředí, řidiči jsou aktivně zapojeni a je to kreativní,” řekl k této kampani výkonný ředitel Ogilvy Bombaj Anurag Agnihotri.

Z videa je patrné, že toto indické město s více než 15 miliony obyvateli má velký problém v silniční infrastruktuře. Kampaň CEAT Happy roads ukázala efektivní a ekonomickou cestu, jak je možné silnice jednoduše opravit a zjednodušit tak všem řidičům život.

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: