Rohlik.cz a Sklizeno spustí platformu pro prodej výrobků drobných producentů

15. 3. 2018 | redakce
Proč chodit na farmářské trhy, když je můžete najít na internetu? Přesně tuto myšlenku má naplnit spojenectví Rohlik.cz a Sklizeno.

Online supermarket Rohlik.cz nabídne drobným pěstitelům a výrobcům možnost prodávat svou produkci zákazníkům v šesti krajských městech, kam obchod rozváží. Bez ohledu na velikost produkce se bude moci na Rohlik.cz zaregistrovat kterýkoliv malý český producent. Rohlik.cz vybrané producenty zalistuje do speciální kategorie, nad kterou bude držet odborný dohled Sklizeno. Jak Rohlik.cz, tak Sklizeno si od této možnosti slibují další pomoc drobným producentům, jejichž produkci není možné kvůli malým objemům a nestabilitě dodávek možné nabízet v klasické maloobchodní síti.

„Farmářské a kvalitní české potraviny obecně jsou na Rohlik.cz od jeho počátku extrémně oblíbenou položkou. Proto chceme zákazníkům nabídnout další zajímavé české produkty především od malých producentů. Těm pomůžeme tím, že budou moci prodat své produkty na jediném místě, a tak ušetří čas oproti prodeji třeba na farmářských trzích. Zboží zavezou do našeho skladu a my už se postaráme o všechno ostatní,” vysvětluje hlavní motivaci spuštění platformy Tomáš Čupr, zakladatel Rohlik.cz.


Pro Rohlik.cz je tento krok pokračováním dlouhodobé snahy nabízet i produkty od menších dodavatelů. Na tom je postavená i jejich aktuální kampaň „Za lepší jídlo".

Každý drobný výrobce, který splňuje zákonem požadované hygienické a také etické standardy, bude mít možnost svou produkci zaregistrovat na Rohlik.cz. Ten vybrané produkty nabídne svým zákazníkům. Postupně tu vznikne nová kategorie, nad kterou bude mít kvalitativní dozor Sklizeno.

Ředitel Sklizeno, Petr Borkovec, objasnil důvody spolupráce s Rohlik.cz:

„V Česku jsou stovky zajímavých malých producentů, kteří splňují naše nároky a jednoznačná kritéria na kvalitu stanovené KODEXEM kvality Sklizeno, ale z mnoha důvodů k nám nemohou dodávat. Nezvládají logistiku, jejich produkce je příliš nepředvídatelná nebo se prostě už do našich prodejen nevejdou. Proto jsme rádi, že můžeme s Rohlik.cz spolupracovat a nabídnout jim možnost odbytu zboží u našeho partnera. Věřím, že to je projekt výhodný pro všechny strany. My oslovíme dodavatele, které známe, ale nejsou v našich prodejnách, Rohlik.cz pomůže s vytipováním zajímavých dodavatelů z řad těch, kteří se sami přihlásí. Následně prověříme splnění našeho KODEXu, a tito i malí výrobci kvalitních potravin tak zase budou mít o něco snazší cestu k zákazníkům.”


Součástí kampaně „Za lepší jídlo" je i představování lokálních producentů. Jedním z nich je třeba bio-certifikované řeznictví The Real Meat Society. Partnerství se Sklizeno je ovšem zaměřeno na ještě menší a třeba jen občasné dodavatele. 


Sklizeno již českým výrobcům pomáhá. Prvním z projektů s tímto účelem je investiční centrum Sklizeno, kde si mohou čeští výrobci žádat o investici a pomoc obecně. Novou platformou by spolu s Rohlik.cz chtělo Sklizeno pomáhat tentokrát těm úplně nejmenším. Důležitým aspektem nové kategorie totiž je, že se do ní může přihlásit opravdu kterýkoliv producent, který splňuje základní, zákonem dané hygienické požadavky na potravinářskou výrobu a produkuje kvalitní, ryze české potraviny v malých až středních objemech. Na rozdíl od běžných dodavatelů Rohlik.cz není třeba, aby zaručoval stabilní a pravidelné dodávky, ale může nabídnout například jen aktuální sklizeň toho dne/týdne. Rohlik.cz a Sklizeno pak do kategorie budou vybírat, nabídka v kategorii se bude neustále proměňovat, jak se budou proměňovat dodavatelé a jejich aktuální sortiment.

Dodavatelé se budou moci přihlašovat prostřednictvím jednoduchého formuláře, který Rohlik.cz spustí během následujících týdnů. První vybraní malí dodavatelé by se měli na Rohlik.cz objevit od května.

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: