Roger Federer dostal k vítězství ve Wimbledonu od Nike reklamní gratulaci a novou edici bot

18. 7. 2017 | Petr Michl
„If you are not here to cut the grass, get off my lawn!" říká spot oslavující krále trávníku v All England Clubu.



Nike sponzoruje celou řadu sportovců a nezdráhá se jim při správné příležitosti poděkovat. Víkendové vítězství Rogera Federera na hřišti All England Clubu takovou událostí rozhodně bylo. Jednalo se o osmý triumf této tenisové legendy v mužském singlu ve Wimbledonu. Federer tím překonal 7 titulů Petera Samprase  a Williama Renshawa, zároveň se jednalo o jeho devatenáctý grandslamový titul.

Nike proto rychle přispěchal s oslavným spotem, který dokumentuje jeho bitvy na zeleném trávníku. S hudebním podkresem v podobě skladby Icky Thump od White Stripes z ní vychází Federer sebevědomě a agresivně, možná dokonce i v rozporu s jeho pověstí neochvějného gentlemena. Největší pochvalu si ale tentokrát zaslouží copywriter agentury Wieden + Kennedy za hlášku: If you are not here to cut the grass, get off my lawn!"

Nike mimo spotu nazvaného RO8ER uvedl také speciální edicí bot NikeLab Oscillate Evolve RF Shoes v čistě bílé barvě s číslem 8 připomínajícím Federerův počet titulů z Wimbledonu vyrytých laserem na patě.

K dispozici je také bílé tričko ve 2 variantách s logem RO8ER nebo s iniciály RF obklopenými ze strany 8 listy vavřínu na prsou a nápisem Federer a číslem 19 na zádech.

Video Ro8er je od Nike především skvělou rychlou reakcí na historický okamžik ve světě mužského tenisu. Vděčnost Rogeru Federerovi ale nevyjadřuje tato značka rozhodně pouze ad hoc. Před měsícem byl uvedena reklama nazvaná The Roger Effect od Wieden + Kennedy, Portland, která je tributem Federerovi a jeho přínosu sportu.

 
Zdroje: Nike.com, FootWearNews.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: