První konference o multikanálovém marketingu: Multichannel Marketing & Sales 2012

5. 10. 2012 | Petr Michl
Nenechte si ujít akci s řečníky, kteří tak často nevystupují - například Tomáše Čupra (zakladatel Slevomatu), Davida Seiberta (výkonný ředitel Teta Drogerie) či Zdeňka Rudolského (spoluzakladatel a investor HUBu).

Svět byznysu nás nutí do obrovské specializace. Jenže oddělování disciplín nefunguje! Nemůžeme se tvářit, že jeden zákazník nakupuje na eshopu, druhý v kamenné prodejně, třetí v zásilkovém katalogu a čtvrtý na callcentru. Zákazník je jeden. Jak vše spojit dohromady? Přeci nemůžeme rozumět všemu! Jak si vybrat priority? Na tyto otázky by měla odpovědět konference, která se nebojí žádného kanálu - Multichannel Marketing & Sales 2012. Akce pořádaná ADMAZ a agenturou Dark Side proběhne již 25.10. v Dorint Hotelu Don Giovanni Praha.

 

MM&S je první konferencí o multikanálovém prodeji v ČR. Jejím cílem je navést návštěvníky k tomu, jak dělat marketing, e-commerce, zásilkový obchod a zároveň podnikání, které tradičně patřilo pouze do kamenných obchodů, efektivně. Prodávat pouze offline si dnes může dovolit jen málokdo a ti, co tak činí, zpravidla přicházejí o další zákazníky, jež by mohli oslovit na internetu.

Řečníky budou lidé, kteří tanec mezi marketingovými kanály zvládají s bravurou, a příjemným bonusem bude i genderová vyrovnanost v jejich řadách. Těšit se tak můžete na Lenku Kholovou. Bývalá ředitelka Metropole Zličín a módní značky Jackpot & Cottonfield rozjela úspěšný obchod s chovatelskými potřebami. Provozuje velkoobchod, kamenné obchody a eshop.
David Seibert je jedním z mála politických aktivistů, který „akci čisté ruce“ pouze neproklamuje. Tvůrce iniciativy Vyměňte politiky je zároveň odpovědný za akvizici sítě Schlecker a je výkonným ředitelem Teta Drogerie. Prodává tak mýdlo statisícům Čechů a snaží se o to, aby je do obchodů nelákal pouze díky výlohám a letákům, ale také s pomocí online aktivit.

 

Slevomat přinesl online propagaci do restaurací, u nichž se donedávna marketingové aktivity řešily pouze s pomocí tabule a křídy. Jeho zakladatel, Tomáš Čupr, odhalí věci ze zákulisí a poskytne inspiraci i pro vaše projekty.
Manažerka marketingová komunikace O2 Monika Vlášková prozradí, zdali se dá předpovědět spokojenost a nespokojenost zákazníků i to jak efektivně využít všechny komunikační kanály.

 

 

Michal Pastier je kreativní ředitel jedné z nejkreativnějších agentur ve střední Evropě, slovenské ZARAGUZA digital. Představí odvážnou komunikaci Tatrabanky a s ní i kampaně, které pravidelně vyhrávají mezinárodní ocenění.
O nových přístupech v akvizici zákazníků, efektivním mailingu, synergii offline/online aktivit a remarketingu promluví Magda Divišová, marketingová manažerka společnosti ACOMWARE.

 

HUB je nové místo pro práci a Zdeněk Rudolský je jeho zakladatel a duchovní otec. Poprvé na MM&S konferenci ukáže, jak dělat komunikaci a akvizici tohoto unikátního konceptu. Nahlédnete tak pod pokličku něčeho, co můžeme jen s malou nadsázkou nazvat kooperativní marketing pro nový svět.
Ředitelka Fashion Days Štěpánka Vílová usiluje o to, aby zážitek jako z prvních řad módních přehlídek měli i lidé u monitorů počítačů. Netradiční, ale úspěšný koncept prodeje módy je spojen s mnoha nástrahami. Dozvíte se tak třeba, jak zvládat obtížnou logistiku a péči o zákazníky zároveň.

 

Unikátní pohled na hudební vydavatelství Popron, které spělo k zániku jako mnoho dalších, ale naučilo se žít v digitálním světě, představí dvě generace jeho majitelů Petr Schier a Petr Schier j.r. Ti vystoupí poprvé společně a poví, jak doplnit čím dál méně fungující byznys model prodeje hudby v kamenných prodejnách o e-shop a zásilkový obchod.

 

Přečtěte si více a především se registrujte. Prvních 100 účastníků získá slevu na vstupném ve výši 1 000 Kč.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: