Pračky Samsung propaguje i Michelangelův David (v trenkách)

18. 10. 2018 | Kristýna Vozková
Až 75 % mužů neumí zacházet s pračkou. Michelangelův David si trenky vyprat umí, Rodinův Myslitel stále neví, jaký zvolit program.

Vypadá to, že si dva nejslavnější muži světa vyrazili do Londýna vyprat trenky. Během prvních dvou říjnových týdnů totiž obyvatelé anglické metropole mohli narazit v ulicích centra na podivné obří sochy Michelangelova Davida a Rodinova Myslitele, které pro svou humornou kampaň využila značka Samsung.

Podle jejího průzkumu totiž až 75 % mužů trpí strachem z domácích spotřebičů (tzv. FOA – fear of domestic appliances), přičemž největší respekt budí pračky. 63 % všech dotazovaných mužů neví, jaký má zvolit program ani co znamenají informativní cedulky na oblečení. Samsung tak využil výsledků průzkumu při propagaci své pračky QuickDrive, kterou značka prezentuje jako mistrovské dílo moderního designu a je navržena tak, aby svému majiteli sloužila skutečně dlouhou dobu.

Tvářemi nové kampaně se tak staly dva odvěké ideály mužské krásy: Michelangelův David a Rodinův Myslitel... plus pračka. Domestic David, který nafasoval od tvůrců boxerky a pár triček, si s praním zjevně ví rady a, zatímco se mu pere várka prádla, majestátně shlíží na město ze svého modelu QuickDrive. Čistý Myslitel (The Clean Thinker) si ovšem láme hlavu nad výběrem správného pracího programu.

Nebýt pračky a trenek, byly by obě sochy k nerozeznání od originálů umístěných v Gallerii dell'Accademia ve Florencii a Musée Rodin v Paříži. Na jejich vyhotovení pracovaly šestičlenné týmy designérů po dobu dvou měsíců. Sousoší byla umístěna v centrálních londýnských lokalitách, jako jsou One New Change, Kings Cross, Russell Square a Battersea Park mezi 3. a 8. říjnem. Kampaň zahrnovala také digitální reklamu včetně známé zaoblené obrazovky na Piccadilly Circus. 

Ruth Storey, vedoucí marketingu pro domácí spotřebiče společnosti Samsung Electronics Velká Británie a Irsko, uvedla: „Vytvořili jsme aktuální hravé varianty klasických soch, abychom poukázali na moderní design našich spotřebičů. Zároveň jsme chtěli vyzdvihnout jejich kvalitu a fakt, že před uvedením na trh jsou více než tisíckrát testovány a jsou navrženy tak, aby skutečně vydržely dlouhou dobu. Chtěli jsme do kampaně zapojit mužské pohlaví, protože podle průzkumů značná část z nich trpí strachem z domácích spotřebičů.”

Samsung se tak patrně snaží naznačit, že pokud QuickDrive zvládnou ovládat muži narození v 16. a 19. století, pro současného moderního muže by praní v tomto moderním umění neměl být žádný problém.

Zdroje: news.samsung.com , prexamples.com

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.