Porota soutěže IEA vybrala 9 řešení na konferenci Business Inspiration

12. 6. 2017 | Petr Michl
Jak vypadají ty nejefektivnější marketingové kampaně na českém internetu? Soutěž Internet Effectivness Awards je podrobně představí 29. června na konferenci IEA Business Inspiration.

Rozhodování oborné poroty IEA16 ještě není u konce, ale už známe 9 projektů soutěže, které porotci nominovali jako inspirativní případové studie pro konferenci IEA Business Inspiration, která proběhne 29.6.2017 od 9 hodin v konferenčním centru společnosti Microsoft. 

Na konferenci budou představeny úspěšné projekty, které svým řešením efektivity zaujali porotu při hodnocení soutěže IEA.  Budete mít možnost shlédnout prezentace, v kterých se autoři podělí o informace o vzniku projektů a o dosažené efektivitě a přínosu projektů pro zadavatele. Jedná se o tyto nominace soutěže:

    • NetServis - Portál click2claim.eu
    • AdExpres – kampaň Philips Highest Business Impact
    • Wunderman - automatizovaný prodej doplňkových služeb CK Fischer
    • Cool Ticketing - Cashless nákupy přes Cool Ticket na Rock for People
    • ETNETERA - Mobilní aplikace Fortuna
    • Dark Side - Zvon Václav
    • AITOM Digital - Dřevostavba do každé rodiny
    • MEDIA FACTORY - Jak vygenerovat více poptávek na vířivky USSPA
    • MailKit - Engagement score

Vítězové soutěže IEA16 budou představeni na Galevečeru IEA, který proběhne 29.6. od 19 hodin v konferenčním centru společnosti Microsoft. Večer bude moderovat herec a režisér Jiří Mádl. Absolutní vítěz soutěže získá cenu Grand Prix IEA v podobě českého křišťálu od sklárny Moser.

Všechny kategorie byly porotou hodnoceny z pohledu efektivity přínosu řešení pro zadavatele. Dodavatelé a agentury budou tedy na konferenci moci zadavatelům prokázat, že dokáží z dané investice vytěžit nejvyšší přínos. Konečně co důležitějšího by mělo zadavatele zajímat?“ říká manažer soutěže a Asociace.biz Leoš Špachta.

V porotě soutěže je celkem 28 porotců, manažerů a autorit digitální branže, mezi které patří například Petra Balcarová z agentury WMC Grey,  Pavel Pola z Etnetery, Božena Řežábová z Gamee, Jan Jirsa z LEGO, David Fišer z Vodafone, Ondřej Klega z Acomware a Michal Kříž z Dark Side.

Soutěž pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení – Asociace.biz za podpory generálního partnera Microsoft a partnerů kategorií soutěže, jimiž jsou web Aplikačky, Asociace komunikačních agentur (AKA), Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA-MK), Acomware a Admez. 

Registrace na konferenci je již otevřená na webu soutěže.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: