Pizzerie Domino's Pizza opravuje silnice. Nehodlá totiž trpět poškozené pizzy

13. 6. 2018 | Milada Zemanová
Dokáže vás naštvat, když pizza, na kterou se těšíte, dorazí poničená, ingredience zpřeházené a sýr připlácnutý na víko krabice? Pizzerie Domino's svým zákazníkům rozumí, a aby jim poskytla co nejlepší zážitek, začala opravovat silnice a výmoly napříč Amerikou.

Každého milovníka pizzy i hladového jedlíka dokáže namíchnout pokažené jídlo. Třeba převrácená pizza přilepená na víku krabice, protože řidič vjel do výmolu na poničené silnici. A právě opravené silnice mají zajistit, že každý zákazník dostane svou vytouženou pizzu v perfektním stavu, ve kterém si ji pak i může opravdu vychutnat. Cesty a výmoly, které se budou opravovat, ovšem nejsou vybírány náhodně, ale vychází z hlasování zákazníků na webové stránce pavingforpizza.com. Tam mohou lidé nominovat města, kam by silničáři z Domino's Pizza měli zavítat.

Akce s názvem Paving for pizza má za cíl:

„Opravit trhliny, hrboly, výmoly a další nedostatek na cestách, které mohou ohrozit pizzu poté, co opustila obchod.”

Domino´s Pizza, která za projektem stojí, je největší prodejce pizzy na světě a na spokojenosti zákazníků ji skutečně zálež. Russell Weiner, prezident Domino's Pizza v USA, k celé iniciativě uvedl:

„Nechceme ztratit žádnou skvěle chutnající pizzu kvůli výmolu a zničit tím vynikající jídlo. Domino's se příliš stará o své zákazníky a svou pizzu, než aby toto dopustila.”

Tento řetězec již spolupracoval s řadou obcí, mezi nimi například Bartonville v Texasu a Burbank v Kalifornii. Ve městě Milford Domino's pomohla během 10 hodin opravit 40 děr na 10 cestách a ačkoliv celá akce běží teprve pár dní, bylo už díky ní opraveno několik desítek výmolů na desítkách kilometrů cest.

Není to ovšem tak, že by Domino's pizza brala veškeré náklady na sebe. Vybraná města získají finance a ve vzájemné spolupráci pak silnice opravují. Domino's se nechala slyšet, že prozatím neplánuje tuto inciativu rozšířit i do dalších zemí. A pokud vás někdy zajímalo, co se děje uvnitř krabice s pizzou během cesty, doporučujeme video na adrese pavingforpizza.com. Můžete si vybrat mezi cestou s mírnou nerovností, až po trasu s kritickými podmínkami.

Za celou kampaní stojí agentura CP+B a její kreativní ředitelka, Kelly McCormicková, k ní uvedla:

„Domino's Pizza je značka, která je neúnavná v úsilí, aby vše spojené s pizzou bylo jen a jen lepší: od okamžiku, kdy je vyráběna přes objednávku až po dodání. Víme, že péče o zákazníka zahrnuje vše od samotné objednávky až po přivezení pizzy v perfektním stavu. To nás přinutilo zamyslet se nad tím, co se děje při jízdě, či chůzi na ulici, na kterých jsou překážky, které nemůžeme ovlivnit. Vydali jsme se proto tam, kde dosud žádná jiná pizzerie nebyla.”

Podle slov Kelly McCormickové je reakce obyvatel velmi pozitivní. Jak uvedla, lidé si uvědomují, že pizzerie Domino's je ochotná jít dál a dál, aby chránila nedotknutelnost svého produktu.

Není divu, že tento PR stunt sklízí ovace. Poničené silnice jsou zlým snem snad každého řidiče a Domino's Pizza se pustila do oprav, které ocení široká veřejnost. Navíc díky šikovně umístěnému logu přímo do opravených výmolů a obrandovaných silničářských vozů je hned na první pohled zřejmé, kdo za opravami stojí.

Zdroje: Fox News, Paving for pizza, Standard, Adweek

Kam dál?



Domino's Pizza o sobě dává vědět pravidelně. V lednu loňského roku přišla například s omyvatelným overalem pro jedlíky bez zábran. A veškerý zisk z tohoto oblečení putuje na charitativní účely.

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: