O Zlatý středník bude letos bojovat 165 projektů, druhý nejvyšší počet v historii

12. 3. 2018 | redakce

Jen těsně pod soutěžním rekordem 170 přihlášek z roku 2007 skončila letošní nominační část odborné soutěže Zlatý středník. Do jejího 16. ročníku se přihlásilo na 165 projektů. Nejvíce přihlášek se sešlo v kategorii hodnotící interní média.

„Přestože i letošní ročník potvrdil dlouhodobý trend v nárůstu počtu přihlášek v on-line kategoriích, absolutní nominační prvenství si odnáší kategorie ‘Nejlepší B2E časopis a noviny’, kam firmy a instituce přihlásily 24 médií,” uvedl Petr Langer, předseda pořádajícího PR Klubu.

Druhý největší počet přihlášek se sešel v kategoriích „Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium”, „Nejlepší profil na sociálních sítích” a „Nejlepší B2C časopis a noviny”. Odborné poroty budou v těchto kategoriích hodnotit vždy 15 přihlášených profilů či médií.

Zájem přihlašovatelů vzbudila i nová kategorie „Nejlepší obsahová strategie”, kde bude soutěžit 10 projektů.


Fotografie ze setkání porotců letošního ročníku. 

Nyní přišel čas hodnotitelů. Během března se sejde celkem sedm porot, které jednotlivě zhodnotí pozitiva i negativa všech médií a dají přihlašovatelům zpětnou vazbu a doporučení pro případná zlepšení.

“Už samotné detailní doporučení odborné poroty bývají hlavním důvodem přihlášek mnoha firem,” okomentoval důležitost názoru porotců Petr Langer. Výsledky bude PR Klub vyhlašovat ve čtvrtek 19. dubna 2018.

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.