Nemíchejte jablka s hruškami. E-shop CZC.cz je hrdý na pozici dvojky i podruhé

16. 8. 2018 | Petr Michl
Jablka jsou v Česku ovocnou jedničkou. Zamysleli jste se ale někdy nad tím, jak čiré zlo představuje? Sněhurka by mohla vyprávět. Kdyby tedy zrovna nespala jak zabitá... Zatím to za ni vzalo CZC.cz, které sebe samo vidí jako hrušku.

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz pokračuje v sérii kampaní ve znamení dvojek. Otevřeně přiznává, že v segmentu online prodeje IT a elektroniky je dvojkou na českém trhu a zákazníky přesvědčuje, že dvojky jsou mnohdy lepší než jedničky. Proto spouští hned dvě kampaně v tomto duchu – v první si za symbol dvojek volí hrušky, které se u nás neprodávají zdaleka tolik jako jablka.

Nová kampaň staví na odvěké koexistenci jablek a hrušek a jejich lehké rivalitě. Pokud se ale na historii obou ovocí podíváme zblízka, zjistíme, že jablka rozhodně nejsou tak dokonalá, jak se zdají – Sněhurka či Eva vyhnaná z Ráje by mohly vyprávět!

Oproti tomu skromné hrušky nikdy nikomu neublížily, naopak lidstvo inspirovaly k mnoha skvělým vynálezům. CZC.cz proto v kampani vybízí k tomu, aby zákazníci upřednostnili při nákupu opomíjené hrušky před dominantními jablky.  Reklamní spot, který toto sděluje sází na dynamický střih a popkulturní odkazy.

Konspiračně laděné záběry doplňuje voiceover Pavla Rímského, což ještě více spojuje koncept s alternativními černočernými pohádkami Mrazivá tajemství na Stream.cz, kterým právě Rímský  propůjčuje hlas vypravěče. Za ideou spotu již tradičně stojí agentura Brain One, role produkčního partnera připadla společnosti Bumerang.film. Další detaily vám pak prozradí „making of" video.

Na rozdíl od prvního spotu o dvojkách neškádlí CZC.cz nenápadně jedničku mezi online prodejci elektroniky Alza.cz. Marketingový ředitel CZC.cz Milan Duda nicméně vysvětluje, že to hodlá dělat fakticky s pomocí své cenové politiky:

Kromě toho, že hrušky jsou podle nás lepší než jablka, máme pro zákazníky i další argumenty. Nyní mají například možnost získat k nákupu na CZC.cz HBO GO až na tři měsíce jako dárek. Navíc spouštíme u několika set produktů i Garanci skvělé ceny, což v praxi znamená, že budeme hlídat ceny na Alza.cz a později i u další konkurence, a v případě potřeby je na našem e-shopu dorovnávat.”

Nový spot kromě YouTube bude k vidění v outdoorových formátech v pražském metru a tramvajích, na bannerech napříč internetem včetně sociálních sítí a na vlnách rádia Evropa 2.  Veškerá komunikace směřuje na kampaňovou landing page czc.cz/hrusky.

CZC.cz fandí dvojkám a finančně je podpoří díky speciálnímu Fondu

V další kampani se CZC.cz rozhodlo prostřednictvím Fondu spokojených dvojek podpořit ty, kteří jsou zvyklí obsazovat až druhou pozici.

Další marketingovou aktivitou, která podpoří komunikační linku dvojky na trhu, je projekt s názvem Fond spokojených dvojek, který CZC.cz spustilo minulý týden. Ten si klade za cíl pomoct dalším dvojkám splnit si svůj sen. Za své 22vteřinové video získají dvě nejpřesvědčivější dvojky odměnu     52 222 Kč. Podrobnější informace jsou dostupné na webu dvojky.czc.cz.  CZC.cz se k propagaci soutěže spojilo i s influencery, konkrétně se Stejkem.

Druhou kampaň vytvořili GEEKové z CZC.cz vlastními silami a poběží do 31. října. Na konci listopadu pak proběhne finálové hlasování, ve kterém budou z pětice nejlepších dvojek vybráni dva vítězové. 

Kam dál? 



Připomeňte si první spot CZC.cz, Jsme sice dvojky, ale..., v kterém zdůrazňuje, že dvojky nemusí tak řvát (jako nejmenovaní zelení mužíčci) a hlavně se víc snaží.

Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.