My Baby Dove. Kampaň šitá na míru pro rodiče a jmenovitě i pro jejich miminka

27. 11. 2018 | Matěj Kameník
Dove před blížícími se svátky přišel se zajímavou kampaní. Umožní rodičům umístit jméno miminka na produkty pro péči o jejich nejmenší.

Dove přišel s novou, zajímavou kampaní, kterou spouští ve vybraných regionech (Velká Británie a USA). Nabízí rodičům možnost přizpůsobit balení produktů určené pro péči o jejich nejmenší. Rodiče nyní mohou umístit na kosmetické produkty jméno svého potomka.

Kampaň s názvem „My Baby Dove“ se týká produktů pro mytí a péči o tělo těch nejmenších. Prostřednictvím webové stránky si mohou spotřebitelé vytvořit svůj vlastní balíček a objednat. Maximální počet znaků, které mohou využít pro personalizaci je 11.

Balíček obsahuje mycí gel a tělové mléko s cenovkou 24.99 amerických dolarů.

Manažer značky, Andrew Dawson ke vzniku kampani dodává:

„S více a více populárním trendem personalizace produktů pro každodenní potřeby jsme se rozhodli držet krok. Produktová řada My Baby Dove nám připadala jako správný start… Naše úsilí je zacíleno na příležitosti, které souvisí s významnými momenty těch nejmenších. Ať už se jedná o narozeniny, svátky či předporodní večírky. Přizpůsobení je úžasným způsobem, který vytváří u rodičů či dětí pocit jedinečného produktu.“

Na vzniku této kampaně společnost Dove spolupracovala s agenturou Nexus Commerce, která se zabývá oblastí e-commerce. Ta zaštítila celou kampaň od tvorby obchodního modelu, provádění a plnění objednávek, skladování produktů, vytváření štítků, návrh a montáž dárkových krabiček, balení a přepravu až po každodenní správu sociálních sítí, včetně služeb zákazníkům a analýzy dat.

Jméno na obalu měly už lahve Coca-Cola či naposledy žvýkačky Airwaves. Tentokrát ale nejde jen o polechtání ega. V tomto případě vychází nasazení personalizace i z poznatku, že nastávající rodiče si vyhledávají potenciální jména svého potomky než kočárky, kolébky a podobně. To pak pochopitelně napomáhá i dohledatelnosti jednotlivých jmenných variant produktů.

Díky webové stránce přináší navíc kampaň pro Dove i další výhody. Kromě personalizace produktů, Dove získává údaje, díky kterým může povzbuzovat zákazníky k opakovaným nákupům a využívání služeb.

Zdroje: brandchannel.com, mybabydove.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: