Mall.cz umístil v centru Prahy obrovský kávovar Philips

4. 5. 2017 | redakce
Kolemjdoucí nalezli na Jungmannově náměstí v Praze kávovar Philips Saeco Incanto v nadživotní velikost. Z videa, které to zachycuje, je virál.



Mall.cz poprvé realizoval produkci guerillové kampaně přímo ve spolupráci s výrobcem. Spolu se společností Philips nainstaloval Mall.cz na pražském Jungmannově náměstí obrovský kávovar Saeco Incanto v nadživotní velikosti, aby neotřelým způsobem upoutal pozornost náhodných kolemjdoucích a následně je překvapil šálkem dobré kávy.

Kávovar byl instalován jako naprosto věrná kopie originálního kávovaru se všemi potřebnými detaily v měřítku 1:20, měřil 2,51 metrů. Uvnitř instalace se skrývali tři asistenti, kteří zábavnou formou připravovali chutnou kávu a darovali ji kolemjdoucím. Asistenti reprezentovali velice sofistikované procesy v kávovaru, které probíhají po jednoduchém stisku tlačítka pro přípravu kávy.

„Cílem této kampaně bylo ukázat zákazníkům, jak chutnou kávu si mohou doma s našimi přístroji jednoduše připravit,“ dodává Marie Žouželková ze společnosti Philips. „Díky skvělé spolupráci s Mall.cz se podařilo naši kampaň správně prezentovat i na sociálních sítích a zasáhnout tak nadprůměrný počet uživatelů.“

Video z kampaně má po prvním týdnu od zveřejnění na Facebooku již přes 1,1 milionu shlédnutí, 1,7 tisíce sdílení a skoro deset tisíc liků. Výsledky se blíží úspěchu vánočního videa s Leošem Marešem.

„Úspěch videa i celé kampaně jasně dokazuje sílu i virální potenciál takovýchto projektů,“ doplňuje Jan Kufel ze Social Media Teamu Mall.cz. „Snažíme se pracovat s autentickými emocemi, a i proto je podobný obsah pro uživatele atraktivní.“

Přímou spoluprací se značkami z portfolia Mall.cz se výrobcům i dodavatelům otvírají nové možnosti prezentace a oslovení zákazníků. Mall.cz tak pokračuje v realizaci nové marketingové strategie výrazně zaměřené na obsahový marketing.


Kam dál?


Připomeňte si vánoční kampaň stejného online prodejce v článku Leoš Mareš dělal pro Mall.cz taxikáře, který plnil vánoční přání.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: