MALL.CZ má opět svůj vánoční song. Nazpívala ho skupina Chinaski s Katarínou Knechtovou

29. 11. 2018 | Petr Michl
Může mít e-shop svůj vlastní vánoční rádiový hit? Loni se to MALL.CZ povedlo a letos se o to pokusí znovu, s Michalem Malátným, jeho Chinaski a Katarínou Knechtovou.

Letošní kampaň nákupní galerie MALL uvádí historicky první vánoční píseň kapely Chinaski. Michal Malátný se slovenskou kolegyní Katarínou Knechtovou letos usedl k vánočnímu stromku o něco dříve. Všechny dohromady svedla spolupráce na česko-slovenské písni s názvem Milióóóny přání. Videoklip k ní je uveden exkluzivně na vlastní platformě,  MALL.TV. 

Vánoční tracky jsou pro některé interprety pastí plnou klišé, ze které se nejde vyprostit. Hudebníci vybraní Mall Group to tak ale nemají. „Já doteď veškeré sezónní písničky bojkotovala, toto je můj úplně první vánoční singl a jsem ráda, že to tak hezky vyšlo,“ komentuje novou písničku ke kampani nákupní galerie MALL.cz, zpěvačka Katarína Knechtová. „Takový singl byl vždycky velký sen našeho tragicky zesnulého bubeníka Pavla Grohmana, který toužil dát dohromady nějakou takovou pecku! Tak mu po deseti letech toto přání konečně splníme,“ komentuje a vzpomíná Malátný.

Videoklip uvádí internetová televize MALL.TV ve čtvrtek, 29. 11. 2018 a objeví se také na kampaňových stránkách www.mall.cz/vanocewww.mall.sk/vianoce. Píseň bude ke slyšení na českých i slovenských rádiích. Stává se zároveň leitmotivem vánoční reklamní kampaně MALL.cz i MALL.sk. „Plynule navazujeme na úspěšnou komunikaci Black Friday. Chceme dál připomínat, že Vánoce jsou v první řadě svátky klidu. Proto se vracíme k hodnotám, které nám svátky připomínají. Navazujeme také na tradici písní, zahájenou loni spolu s Ewou Farnou a hitem Vánoce na míru,“ říká Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v MALL Group.

Televizní kampaň s melodií této písně na kanálech Prima Group doplňuje od 26. 11. celoplošná rádiová reklama na Evropě 2, Frekvenci 1 a v dalších regionálních rádiích. Dále jsou 30‘ spoty k vidění v on-line prostoru na Facebooku a Youtube, kde je podpoří i 6‘ spoty ve formátu bumper adds. Inzerci lidé uvidí i v tištěných médiích a out of home reklamě.

Kam dál?

Povedla se loňská vánoční píseň s Ewou Farnou více? Srovnání necháme na vás.

Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.