Makro startuje brandovou kampaň postavenou na tvářích skutečných podnikatelů

17. 7. 2018 | Petr Michl
„Nepracujeme pro Makro,“ zněl kontraintuitivní claim prvního vizuálu kampaně, vysvětlení, pro koho, přišlo až na druhé straně billboardu. Makro lokalizuje koncept kampaně mezinárodní sítě METRO, která představí osobní příběhy a cíle podnikatelů z více než 20 zemí světa.

Mezinárodní síť velkoobchodů METRO startuje globální kampaň postavenou na skutečných příbězích podnikatelů z celého světa. Cílem kampaně je poukázat na to, že za podnikatelským úspěchem stojí tvrdá práce, nutnost čelit každodenním výzvám a nezměrné odhodlání. A že METRO své zákazníky na jejich mnohdy obtížné cestě podporuje. Hlavním claimem kampaně je „Váš úspěch je náš cíl“ a zapojili se do ní zákazníci z více než 20 zemí, ve kterých METRO působí.

„Naší ambicí je stát se jasnou volbou pro podnikatele. Jdeme cestou inovací, zaměřujeme se na udržitelná řešení s přidanou obchodní hodnotou,” vysvětluje Guillaume Chêne, výkonný ředitel MAKRO Cash & Carry ČR, a doplňuje: „To, že v kampani pracujeme s reálnými klienty, je ukázkou důvěry a oboustranné spokojenosti.”  METRO pro svých 21 milionů zákazníků po celém světě pořádá i události, jako je Den soukromého podnikání, který se koná každoročně druhé úterý v říjnu. 

Podnikatelům v Česku nabízí také široké spektrum služeb, včetně podpory technických a digitálních řešení, například web zdarma, aplikace pro podnikání zdarma (digitální cenovky, certifikovaný online HACCP kurz atp.), službu přímé distribuce a péče obchodních zástupců, vzdělávání v MAKRO Akademii a členství v partnerské alianci pro maloobchodníky Můj obchod.

Nová strategie značky se bude odrážet ve všech úrovních komunikace, v interních i externích komunikačních kanálech a na prodejnách po celém světě. METRO bude pomáhat při dosažení obchodních cílů každého z ambasadorů a jejich pokroky a informace ze zákulisí bude po celou dobu kampaně sdílet. V příštím roce pak publikuje zprávu o vývoji obchodních cílů ambasadorů ve spolupráci s METRO.

V České republice kampaň odstartovala vizuály s claimemNepracujeme pro Makro,“ které budily tímto kontraintuitivním sdělením pozornost. Vysvětlení přišlo až s odhalením druhé části, zaměřené na závazek vůči zákazníkovi: „Pracujeme pro Oskara”.

„Chtěli jsme, aby první část kampaně veřejnost trochu šokovala,” říká Guillaume Chêne. „Nepracujeme pro MAKRO, ale pro každého jednotlivého zákazníka – protože jejich úspěch je naším cílem,” říká. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou ServicePlan, v České republice ji lokalizuje agentura DDB.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.