LinkedIn představuje Dynamic Ads

12. 9. 2018 | Milada Zemanová
Nové dynamické reklamy umožní marketérům na LinkedIn lépe (a automatizovaně) využívat personalizované reklamy, sledovat výkon svých kampaní a pracovat s A / B testováním.

Vytváření personalizovaných reklam je stále důležitější a právě z tohoto důvodu LinkedIn představil nové Dynamic Ads (dynamické reklamy). Ty jsou k dispozici přímo ve správci kampaní, který LinkedIn vylepšil v červenci tohoto roku. A ať už spravujete kampaně vlastními silami nebo spolupracujete s LinkedIn týmem, je nyní snazší cílit personalizované reklamy všem profesionálům ve vašem cílovém publiku.

Dynamické reklamy jsou k dispozici v desktopové verzi a mají pomoci vybudovat hlubší vztahy s publikem pomocí veřejně dostupných informací, které jsou k dispozici v síti LinkedIn. Můžete zde reklamy vytvářet, spravovat a také sledovat jejich výkon.

Inzerenti, jako jsou Procore Technologies a Vistage, již dynamické reklamy vyzkoušeli a za jejich pomocí zobrazovali kampaně o společnosti, produktu, službách a událostech. Jejich dynamické reklamy získaly aždvakrát vyšší míru prokliku než u tradičních grafických reklam.

Co vše nové reklamy umožní

Vizuálně atraktivní nativní formát přináší novou úroveň personalizace. Kreativa je automaticky přizpůsobena profilům jednotlivých členů, například pomoci jejich fotografie, křestního jména, firmy a názvu pozice, můžete pomoci zachytit pozornost publika způsobem, který standardní grafické reklamy neumožňují.

Personalizace je nyní také jednodušší. Stačí vytvořit kreativu, napsat text reklamy a LinkedIn se postará o zbytek. Automaticky totiž přizpůsobí kampaň každé osobě, na kterou cílíte. Můžete přidat makra – nástroje pro mapování dat – pro ještě větší možnosti přizpůsobení. Dynamické reklamy také obsahují předem vytvořené šablony, které zefektivňují kreativitu, a automatický překlad, takže (do určité míry) nezáleží na tom, jakým jazykem vaše publikum hovoří.

Nově bude také možné využívat A / B testování, takže můžete kampaně s dynamickými reklamami optimalizovat přímo v nástroji správce kampaní.

Zmíněné reklamy budou pro všechny inzerenty k dispozici v následujícím týdnu.

Zdroje: LinkedIn, Marketing Land

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.