Letošní konferenci Emailing2020 ovládnou zahraniční řečníci.

11. 9. 2018 | Petr Michl
I lokální konference můžou mít celosvětový šmrnc. Z 8 řečníků, kteří představí nejnovější trendy v e-mail marketingu, bude 7 zahraničních, včetně moderátora a autora mnoha podcastů o e-mailingu Jasona Rodrigueze z americké firmy Litmus či tvůrce nástrojů EDMdesigner a Chamaileon, Rolanda Pokornyika.

O aktuálních trendech v e-mailovém marketingu promluví 4. října na konferenci Emailing2020 světové špičky z oboru. Řeč bude mimo jiné o umělé inteligenci, interaktivních e-mailech nebo pokročilých možnostech zpracování obsahu. Pozvání přednášet přijali ostřílený řečník, moderátor a autor mnoha podcastů o e-mailingu Jason Rodriguez z americké firmy Litmus, tvůrce nástrojů EDMdesigner a Chamaileon, Roland Pokornyik či uznávaný francouzský Email Developer Rémi Parmentier.

Na účastníky 3. ročníku konference Emailing2020, jejímž pořadatelem je firma Acomware, čeká celkem 8 přednášek, kterých se ujali převážně zahraniční hosté. Většina z nich vystoupí v Česku poprvé. Součástí konference budou i praktické workshopy, kde se návštěvníci naučí připravovat e-mailingové kampaně a seznámí se s tím, jak se personalizovaný obsah propisuje přímo do obrázků.

„E-mailing jako obor jde stále rychle dopředu. Spolu s tím roste v oboru zájem o inspiraci a odborné informace. Na loňskou konferenci o e-mailingu dorazilo 170 návštěvníků. Letošní kapacita počítá s 200 lidmi. Jsme rádi, že na třetí ročník konference se nám podařilo dostat do ČR tolik skvělých zahraničních profíků, kteří se s českým publikem podělí o své know-how,“ přiznává Petr Cikán, hlavní koordinátor konference a zároveň Head of E-mail Marketing z Acomware.

Během loňského ročníku byl poměr mezi zahraničními a českými speakery vyrovnaný, letos však Emailing 2020 ovládne angličtina. Přednáška v češtině zazní pouze jedna, ujme se jí spoluzakladatel MAILOCATOR a současně E-mail Marketing Strategist z Acomware Martin Halama. Na své přednášce prozradí, na co se připravit při změně poskytovatele řešení pro e-mailový marketing (ESP) a jak si počínat, aby celý proces změny proběhl hladce.

V poslední době mezi odborníky na e-mail marketing rezonuje téma využití umělé inteligence. Pro které e-mailové strategie je vhodná a jak ji správně zahrnout do svých marketingových aktivit, prozradí Jenna Tiffany z rady pro e-mail marketing DMA UK. Vycházet bude ze svých dlouholetých zkušeností, jež získala jako zakladatelka a strategická ředitelka společnosti Let‘s Talk Strategy.

Jason Rodriguez provede účastníky vytvářením e-mailové kampaně od strategie po design. Začínal jako Web developer a postupně se profiloval jako odborník na e-mailovou komunikaci. V oboru se pohybuje více než 10 let a jako jednoho z hlavních produktových specialistů si ho vybrala prestižní americká firma Litmus, která spolupracuje se společnostmi jako například Google, Adobe, National Geography, Dropbox, Netflix nebo Spotify.

Technicky orientované publikum ocení přednášku Rémiho Parmentiera, jenž testuje a hledá různá řešení napříč e-mailovými klienty. Na konferenci promluví o změnách souvisejících s metodou AMP for E-mail, která umožňuje dostat do e-mailů interaktivní obsah a bude k dispozici v Gmailu.

Kromě výše zmíněných vystoupí na konferenci také Tim Watson, člen rady pro e-mail marketing DMA UK, Derick Wiesner z IBM, Alexander Zeh z Certified Sender Alliance a Roland Pokornyik s případovými studiemi nejlepších propagačních e-mailů od předních průmyslových hráčů.

Kdy: 4. 10. 2018

Kde: v konferenčním centru City na Praze 4

Prohlédněte si kompletní program.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.