Kofola posílá Karla do světa

6. 8. 2018 | redakce
Robot Karel pochopil, že se lásce nedá naučit. V nových spotech hledá lásku sám a inspiruje se tím, co se naučil v první vlně kampaně od lidí přes Messenger.

 

Robot KAREL se vrací. Po prvním, květnovém kole kampaně Kofoly robot už ví, že lásku nelze naučit a vydává se ji hledat do světa. Stále však bere všechno příliš logicky a doslova, a tak zažívá nová nečekaná dobrodružství.

KARLův comeback se spustil začátkem srpna třemi TV spoty, každý na jednu letní příchuť Kofoly. V krátkých komických vtipech se robot inspiruje tím, co ho naučili lidé v první vlně, a tak zkouší „jít za srdcem”,  „roztočit s láskou svět" nebo „nechat přeskočit jiskru".

Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka kolové kategorie Kofoly, uvádí: Náš první, májový příběh začal otázkou, jestli je možné se naučit lásce. Když KAREL pochopil, že to nejde, otevřela se nám cesta pro příběh druhý, letní. Roztomilý, naivní a upřímný robůtek, si dá jeden z nejtěžších lidských cílů, najít si tu pravou.”  Videa opět vznikla v produkci Nomad Films pod režisérskou taktovkou Jana Zajíčka.

Kampaň, za kterou stojí ideově Triad Advertising, ovšem míří především na digitál. Zatímco májová kampaň probíhala na Messengeru, kde s robotem komunikovalo přes půl milionu uživatelů a vyměnili si víc, než 3,5 miliónů zpráv, srpnová se zaměřuje na Instagram. KAREL vyzývá svou fanouškovskou základnu, aby mu pomohla najít lásku. Nabízí uživatelům set animovaných stickerů k umisťování do stories s hashtagem #seznamkarla. Zůstává na nich, s jakým objektem dají robůtka dohromady," vysvětluje mechaniku kreativní ředitel Triadu Matouš Fridrich. Na facebookovém profilu se chystá i live-stream, kde bude KAREL měřit obsah lásky v komentářích uživatelů.

„Od začátku nás představa robota, co se učí lásce, neskutečně bavila. A hned jsme měli jasno v tom, že nechceme dělat žádnou animovanou „disneyovku”. Chtěli jsme našeho KARLA vyrobit. Funkčního, roztomilého, z plechu a obvodů.  Výsledek naprosto předčil naše očekávání,“ popisuje Fridrich.

Součástí kampaně jsou i tradiční OOH formáty (CLV, BB, BGB), které budou produktovou cestou představovat novinky Kofoly – půl-litrovou lahev ostružinové Kofoly nebo ananasovou či grepovou příchuť v plechovkách.

Kam dál? 



První vlnu kampaně si připomeňte v článku Kofola chce naučit robota lásce.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.