Jak moc může změnit vnímání chuti barva potravin? Francouzský řetězec Intermarché provedl sociální experiment

8. 7. 2018 | Petr Michl
Má oranžový nanuk vždy pomerančovou příchuť a červený jahodovou? Intermarché uvádí svou řadu potravin bez barviv sociálním experimentem ukazujícím, jak moc nám barvy motají hlavu.

Růžové jogurty jsou přeci jahodové a fialová zmrzlina borůvková, že? Obvykle to tak je, ale pravda to být nemusí. Francouzský řetězec Intermarché to ilustruje ve svém minutovém videu od agentury Romance.

V něm jsou testujícím předkládány v čirých sklenících jogurty výrazných pastelových barev. A právě dle nich lidé mluví o příchuti meruňky, broskve či ostružiny. Ve skutečnosti se však jedná vždy o vanilku. A jakou příchuť měl azurový nanuk? Raději se podívejte na video sami.

Spot velmi dobře rámuje sílu barev nad chutí jako něco šálivého a zavádějícího. Je ve skutečnosti chytrým upozorněním na řadu zboží, Essential, kterou naleznete nově v regálech Intermarché. Ta se vyznačuje tím, že v sobě mimo jiné nemá žádná přidaná barviva. S Essential se vám prostě nemůže stát, že se zakousnete do něčeho sytě fialového a on to bude citrón.




Zdroje: Creativity Online, AdHugger

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: