Jak funguje a co ovlivňuje vyhledávání na Facebooku

10. 12. 2018 | Kristýna Vozková
Zjistěte, jaké faktory mají vliv na výsledky vyhledávání na Facebooku. Jsou to zejména chování uživatele na platformě a informace, které sdílí s Facebookem.

Facebook na svém blogu v pátek zveřejnil video, ve kterém produktový manažer společnosti, Yee Lee, vysvětluje, jaké aspekty mají vliv na výsledky vyhledávání na platformě. V první řadě se jedná o chování uživatele na platformě, kam patří sdílení příspěvků s přáteli, sledování stránek, skupiny, do kterých uživatel patří,  i události, kterých se zúčastnil nebo o ně měl zájem. Důležitým faktorem jsou také informace, které uživatel sdílí s Facebookem, tedy informace o profilu, označená místa, předchozí vyhledávání v rámci aplikace

Výsledky vyhledávání na Facebooku se odvíjejí od aktivity uživatelů na platformě a s ohledem na popularitu vyhledávaného dotazu,” uvedl na blogu Lee. Výsledky se pak mění v závislosti na vámi vyhledávaných dotazech, což by mělo zaručit jejich relevanci.

Facebook se snaží učinit i princip vyhledávání v rámci platformy více transparentním a ubezpečit tak uživatele, že je bezpečným místem pro sdílení obsahu, který se nedostane do špatných rukou. V souladu s tím Lee dodal, že se uživatelovy posty zobrazí ve výsledcích vyhledávání lidí, se kterými je ve spojení: Věci, které sdílíte se svými přáteli, skončí pouze ve výsledcích vyhledávání těchto přátel." Společnost tak znovu upozorňuje, že ochrana osobních údajů je nyní pro Facebook prioritou číslo jedna a že se společnost snaží dokázat svým uživatelům, že jejich data nejsou nikterak zneužívána.

Zdroj: newsroom.fb.com

Štítky dokumentu: Facebook SEO
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.