Instagram představil tři nové nákupní funkce

22. 11. 2018 | Matěj Kameník
Instagram oznámil tři nové způsoby, jak objevovat produkty, nakupovat od oblíbených značek a mít přehled o jejich nabídkách na jednom místě. Nejužitečnější vypadají produktové štítky k videům.

Již v září představil Instagram několik novinek týkajících se nakupování. Kromě produktových štítků představil také personalizovaný kanál, který uživatelům nabídne produkty zajímavé právě pro ně. Poslední tři novinky, které se týkají nakupování, Instagram vypouští ve strategickém čase začínajících předvánočních horeček. O jaké novinky se tedy jedná?

První novinka nabídne možnost uložení produktu, který vám padne do oka do speciální nákupní sbírky (Shopping Collection) v rámci vašich uložených příspěvků. Chcete si ho schovat na později? Stačí kliknout na štítek produktu a poté na ikonku „uložit“. Nákupní sekce vašich uložených příspěvků. pak bude představovat ze všeho nejvíce e-shop.

Druhá novinka se týká videí. Videa nyní umožní umístění produktových štítků. Pokud u videa vaší oblíbené značky uvidíte ikonku nákupní tašky, stačí kliknout, a hned se dozvíte více o všech produktech zmíněných ve videu.

Třetí a zároveň poslední novinka se týká obchodních profilů na Instagramu. Jedná se o přepracované tabulky produktů, které můžete zobrazit přímo na profilu. Získáte tak jako uživatel přehled o všech produktech, cenách a příspěvcích, ve kterých jsou produkty umístěny.

Všechny novinky napomáhají tomu, aby značky mohly své profily na Instagramu pojímat čím dál více jako e-shop. Ultimátním cílem Instagramu pak je, aby nabídl i na své platformě dostatečnou nákupní zkušenost, kdy ho lidé ani nebudou muset pro nákup opouštět.  Nyní je k tomu zase o něco blíž.

Zdroje: brandchannel.com, techcrunch.com

Štítky dokumentu: Instagram Reklama online
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.