IKEA si vytvořila na Instagramu vlastní microsite

2. 7. 2014 | Petr Michl

Ač je IKEA ryze švédská značka, dobré marketingové nápady u ní přicházejí i z Ruska. Tamní pobočka nábytkářského řetězce se rozhodla vytvořit pro podporu nového katatalogu IKEA PS 2014 „vlastní stránku" v podobě účtu na Instagramu. Vlastně je dost překvapivé, že značka nevyužívá tuto obrázkovou aplikaci jako svou microsite už dávno.



Účet ikea_ps_2014 se chová jako interaktivní katalog (pro plnou funkčnost si ho prohlédněte na smartphonu, v desktopovém prohlížeči nám nefunguje bezchybně - pozn. red.). 12 fotografií představuje kategorie jako lavičky, stoly, světla, textil, nápady...



Po rozkliknutí obrázku kategorie se můžete díky využití taggování dostat na individuální Instagram účet konkrétního produktu - třeba pracovního místa pro laptop nebo stolku s lampou.

Pokaždé je také dán prostor pro fotografie produktů od fanoušků, kteří tak můžou sdílet, jak jim nábytek zapadá do jejich interiéru. Celé toto digitální cvičení je jakýmsi hackem Instagramu, kdy je na existující platformě vytvořen účet, který plní ve výsledku účel spíše jako vlastní microsite pro inspiraci zákazníků. Vzhledem k fotogeničnosti mnoha produktů, popularitě Instagramu a tomu, že lidé rádi sdílí, jak si to udělali doma pěkné, je to rozhodně dobrý nápad. Jen doufáme, že švédský řetězec bude ke kreativitě zákazníků přistupovat lépe než při nedávné aféře s IkeaHackers. Více si o ní přečtěte v článku PR omyl: IKEA se snažila ukončit blog, který oslavoval její produkty.

Zdroj: The Verge


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: