HomePod od Applu vtančil na trh s reklamou, která vám vezme dech

7. 3. 2018 | Milada Zemanová
Reklamy na technologie jsou mnohdy fádní. Držitel Oscara, Spike Jonze, ukazuje, že to rozhodně není případ jeho výtvorů. Naservíruje vám barvy, emoce a hravost tak, že reklamu dokoukáte i přes čtyřminutovou stopáž až do konce.



Spike Jonze je slavný filmový režisér a držitel Oscara za scénář k filmu Ona. Jeho jméno je ovšem proslulé i v tanečních kruzích. Jako režisér hudebních klipů nám přinesl pohyby ve videích Fatboye Slima či Chemical Brothers a stojí za řadou dalších proslulých počinů. Není proto divu, že se na něj obrací i značky, aby své jméno spojily s jeho géniem.

V rámci propagace inteligentního reproduktoru HomePod využil talentu britské hudebnice a tanečnice, která je známá pod pseudonymem FKA twigs. Výsledkem je kampaň s názvem Welcome Home (Vítej doma, pozn. redakce). Ta sice začíná příběhem ženy, která má na první pohled špatnou náladu, ale to se brzy změní. Další část je totiž okouzlující i hravá, obsahuje prvky surrealismu, k tomu navíc nabízí i emoce a jistou teatrálnost.

O jedinečnosti reklamy, která se dle nás řadí mezi ty vizuálně nejzajímavější v tomto roce, se přesvědčte sami.

Tento počin je plný metafor. Pomocí tance a hudby změní prostředí, v němž se jedinec nachází, i když za to vděčí jen svým představám. A právě pozitivní zážitek má přinést zmíněný inteligentní reproduktoru HomePod ve spolupráci se Siri.

Apple se prozatím odmítl k reklamě vyjadřovat, ale kromě toho, že poběží v hlavním televizním vysílacím čase, uslyšíme o ní jistě i dál. Sám Jonze totiž dal dohromady několik velmi povedených gifů.

 

Kam dál?



O práci Spikea Jonze jsme vás již dříve informovali. Vzpomínáte si ještě na zběsilý tanec propagující dámské parfémy od KENZO? Zařadili jsme ho mezi nejlepší reklamy loňského roku.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.