Hit letošních dovolených - fotoknihy a střih videa

25. 6. 2010 | KAS
Letošní dovolená bude pro mnohé Čechy nejchudší za posledních patnáct let. I proto hledají cesty, jak ze svých letních zážitků získat maximum. "Česká povaha považuje dovolenou nejen za nástroj relaxace, ale připisuje jí také funkci reprezentativní. Proto stále více Čechů řeší dilema, jak obtát se svými fotkami od Máchova jezera před Chorvatskem nebo Španělskem

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Letošní dovolená bude pro mnohé Čechy nejchudší za posledních patnáct let. I proto hledají cesty, jak ze svých letních zážitků získat maximum.
"Česká povaha považuje dovolenou nejen za nástroj relaxace, ale připisuje jí také funkci reprezentativní. Proto stále více Čechů řeší dilema, jak obtát se svými fotkami od Máchova jezera před Chorvatskem nebo Španělskem svých přátel," zmiňuje marketingový odborník Petr Kučera. "Jednou z možností, jak zvýšit efekt ze své dovolené, je svěřit tvorbu její prezentace odborníkům." Poptávky Čechů si totiž všimly i firmy a nabízí tak celou řadu služeb - od tvorby klipu z fotografií, přes sestřih dovolenkového videa po tvrobu fotoknihy.
"Letošní rok evidujeme zvýšený zájem o fotoknihy a digitalizaci videa," uvádí Jan Sequens, jednatel společnosti Avantica, nabízející službu Digitální vzpomínky. "Spolu s tím narůstá i zájem o digitalizaci a čištění starých médií, zejména charakteristických němých osmimilimetrových filmů, které mají zvláště ve spojení s hudebním podkladem až kouzelně sentimentální atmosféru 'starých časů'. Zvýšený zájem je rovněž patrný v případě digitalizace diapozitivů, kterých mají rodiny hluboko ve skříních mnohdy několik tisíc."
V "chudých letech" totiž Češi stále častěji hledají útěchu ve svém archivu. A přestože z výzkumů vyplývá, že počítač vlastní již šedesát procent českých domácností, o digitalizaci svého archivu uvažuje jen necelých 5 %. Cílem marketérů foto a video společností je tak především uvést téma digitalizace rodinných archivů do médií a zvýšit povědomí běžného Čecha o této problematice.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.