Google představuje chytré kampaně pro malé podniky

3. 7. 2018 | Kristýna Vozková
Nové chytré kampaně od Googlu by měly být až třikrát lepší ve schopnosti dostat reklamu před správné publikum ve srovnání s těmi nastavovanými ručně. Jsou téměř plně automatizované, a dle Googlu tak umožní podnikatelům věnovat se na plno jejich samotnému byznysu.

Google Ads představuje nové chytré kampaně, které mají pomoci malým, lokálním podnikům najít relevantní zákazníky napříč všemi kanály a partnerskými stránkami Google. Chytré kampaně jsou téměř plně automatizované, umožňují podnikatelům během několika minut vytvořit kampaň, která přitáhne uživatele na jejich webové stránky, ukáže jim cestu do kamenného obchodu nebo telefonní číslo, na které si mají zavolat kvůli rezervaci místa v restauraci. Stačí si jen zvolit svůj byznys cíl a vše ostatní nechat na Google Ads.

Optimalizace cílení reklamy je plně automatizovaná a využívá algoritmů pro strojové učení, které mají za cíl reklamy vyhodnocovat a zobrazovat je správnému publiku na základě chování, zájmů nebo i polohy uživatele. Chytré kampaně jsou navržené tak, aby spolupracovaly se službou Moje firma na Googlu, zatím pro tvorbu reklam, do konce roku i pro vstupní stránky.

V případě firem, které nemají vlastní  webové stránky, vznikne automaticky generovaná a optimalizovaná stránka shodná s reklamní kreativou. Společnost ve svém vyjádření uvádí, že by chytré kampaně měly být až třikrát lepší ve schopnosti dostat reklamu před správné publikum.

Služba nabízí také možnost přidávat k reklamám obrázky, díky kterým bude kampaň více viditelná.  Během roku má následovat služba Image Picker, která  umožní nahrát až tři obrázky, které bude Google testovat společně s texty a zvolí vždy tu nejvhodnější variantu pro danou cílovou skupinu. 

Na podporu nové služby vzniklo také video zobrazující možnosti jejího využití drobnými živnostníky z různých oblastí podnikání. Pro majitelku Honest Soul Yoga bylo hlavním podnikatelským záměrem přilákat více válečných veteránů na její hodiny jógy, propagovat speciální nabídky a generovat telefonáty přímo z reklam. Majitelka psího salónu Dogue zase chtěla přilákat co nejvíce lidí přímo do provozovny.

Služba je zatím spuštěna pouze v USA, ale do konce letošního roku by měla být dostupná na všech účtech globálně.

Zdroje: blog.google.com, searchengineland.com

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.