Focus Agency hledá PRofíky

24. 9. 2018 | redakce

Když se daří, tak se daří. A především, když se daří, tak nejsou lidi. Vydavatel Marketing Journalu, komunikační agentura Focus Agency, hledá hned dva nové členy do svého týmu. Nevybere si každý, ale to bychom vlastně ani nechtěli. 

Account Manager

Z té tiskové zprávy dost nečiší, jak je naše společnost skvělá," nebo Udělejte to logo větší!" Nic takového klienti Focusu nevysloví a když ano, tak potom, co jim vysvětlíte, jak se věci mají, se za to budou stydět. Ano, jste náš nový Account manager superman.

Ten, co není jen přeposílač e-mailů a přikyvovač na schůzkách s připravenými powerpointy. Ten, který bude vést tým, co si vzájemně umí pomoci. Dokáže se přitom ponořit do nového tématu a neztratí se při tvorbě strategií a konceptů, které poté s grácií odprezentuje v češtině i angličtině.

V této práci nebudete klientova opička, ale někdo, kdo posune komunikaci jeho značky.

PR Manager

Toto je skutečně nesobecká práce. Připravíte mediálně atraktivní téma, dáte ho na podnosu novinářům a jste šťastní, když slíznou autorskou smetanu. Zkušený PR manager z tohoto koloběhu ovšem nemá mindráky, ale radost.

Milujete mediální svět a chcete v něm hrát důležitou roli. Dokážete klientům navrhnout témata, s kterými se na území sedmé velmoci dostanou a neztratí se tam.

 


Poznali jste se v jedné z těchto rolí? Tak nám o tom napište více na focus@focus-age.cz a připojte CV.

Pokud se do sebe zakoukáme a vznikne z toho partnerství, můžete se těšit na smysluplnou a dobře ohodnocenou práci na pomezí oblastí obsahového marketingu, PR a sociálních médií. To vše ve zkušeném týmu lidí, který táhne za jeden provaz a umí si pomoci. Více detailů k jednotlivým pozicím najdete zde.

Štítky dokumentu: Pracovní nabídky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.